Thursday, June 6, 2013

မင္းနဒီခရုပ္ရွင္ရုိက္ျခင္း


မင္းနဒီခရုပ္ရွင္ရုိက္ျခင္း

            ကြ်န္ေတာ္ အခုေရာက္ရွိေနသည္႔ ေနရာမွာ ရုပ္ရွင္ရုံတစ္ရုံ ျဖစ္သည္။ ထုိရုပ္ရွင္ရုံ၏ အမည္မွာ ၀င္းလုိက္လား။ ၿမိဳ႕မလား။ ၀ဇီရာလား။ စံျပလား။ သမၼတလား။ ကြ်န္ေတာ္ မေျပာတတ္။ ထ႔ုိျပင္ ကြ်န္ေတာ္ ၀င္ၾကည္႔ျဖစ္သည႔္ ရုပ္ရွင္ရုံမွ ျပသမည္႔ ဇာတ္ကားသည္ ျမန္မာဟာသကားလား။ ကုိရီးယားကားလား။ အိႏၵိယ ေတးသံစုံဇာတ္ျမဴးကားလား။ ေဟာလီး၀ုဒ္မွ အက္ရွင္ဇာတ္ၾကမ္းကားလား။ သရီးဒီကာတြန္းကားလား။ မင္းသား က ဗန္ဒိန္းလား၊ စေတာလုံးလား။ ဂ်က္ကီခ်န္းလား။ ဘရက္ပစ္လား။ ဂ်က္ဆင္စေတတန္လား။  ရွရြတ္ခန္း လား။ ေနတုိးလား။ ေျပတီဦးလား။ ရန္ေအာင္လား။ ေက်ာ္ဟိန္းေတာ႔ မျဖစ္ႏုိင္တာ ေသခ်ာသည္။ မင္းသမီးက ေရာ ဘယ္သူလဲ။ ဒမ္မီမုိးလား။ ခရစ္စတင္းစတူး၀ပ္လား။ အမ္မာ၀ပ္ဆန္လား။  ဒရူးဘယ္ရီမို္းလား။ ဟယ္လီ ဘယ္ရီလား။ ကရီနာကပူးရ္လား။ ေမသန္းႏုလား၊ ထက္ထက္မုိးဦးလား။ အိျႏၵာေက်ာ္ဇင္လား။ ၀တ္မႈန္ေရႊရည္ လား။ ဇာတ္လမ္းက ဒုတိယကမာၻစစ္ေနာက္ခံလား။ ငပလီေနာက္ခံလား။ နန္းတြင္းအရႈပ္ေတာ္ပုံလား။ မူးယစ္ ေဆး၀ါးေမွာင္ခုိဇာတ္လမ္း လား။ ေခတ္လြန္သိပၸံဇာတ္လမ္းလား။ ေမွာ္ဆရာေတြ၊ ေဆးႀကိမ္လုံးေတြ ပါမွာလား။ ကိစၥေတာ႔ မရွိပါ။ ကြ်န္ေတာ္ေရာက္ရွိေနသည္႔ ေနရာမွာ ရုပ္ရွင္ရုံ တစ္ရုံ ျဖစ္ေၾကာင္း ေသခ်ာဖုိ႔ပင္လုိပါသည္။
ကြ်န္ေတာ္ ရုပ္ရွင္မၾကည္႔ျဖစ္တာ ၾကာၿပီ။ ကြ်န္ေတာ္ ေနာက္ဆုံးၾကည္႔ျဖစ္ခဲ႔သည္႔ ရုပ္ရွင္မွာ The Last Day ျဖစ္သည္။ ထုိရုပ္ရွင္ၾကည္႔ျဖစ္တုန္းက ကြ်န္ေတာ္႔ေဘးနားတြင္ တစ္စုံတစ္ေယာက္ပါခဲ႔သည္လား။ သုိ႔မဟုတ္ အေပါင္းအသင္းမိတ္ေဆြ ေလးငါးေယာက္မ်ား ပါခဲ႔သည္လား ကြ်န္ေတာ္မမွတ္မိေတာ႔။ ထုိ႔ျပင္ ထုိဇာတ္ကားကုိ ပင္ ေခါင္းစဥ္ကလြဲလုိ႔ အျခားအေၾကာင္းအရာမ်ားအားလုံးကုိ ကြ်န္ေတာ္ မမွတ္မိေတာ႔။ လူတစ္ေယာက္ ၏ ဦးေႏွာက္အခန္းထဲသုိ႔ ၀င္ေရာက္၍ မွတ္မိေစ၊ မမွတ္မိေစဟု ၀င္ေရာက္အမိန္႔ေပးခုိင္းေစေနသူမွာ မည္သူ ျဖစ္ပါ သလဲ။ ကိစၥမရွိဘူးဆုိရင္လည္း ထုိေမးခြန္းကုိ ကြ်န္ေတာ္ ေမ႔ပစ္လုိက္ပါမည္။ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ ရုပ္ရွင္ ၾကည္႔ခဲ႔ ဖူးသည္ ဆုိသည္႔ အမွတ္တရ တစ္ခုခုကုိ ျပန္လည္သက္ေသျပခုိင္းလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ ေျပာႏုိင္သည္မွာ တေခ်ာက္ေခ်ာက္ ထြက္ေပၚေနသည္႔ ေနၾကာေစ႔ အခြံႏြာသံမ်ားကုိပင္ သက္ေသျပရမည္ ျဖစ္သည္။ ေနရာစုံမွ ထြက္ေပၚေနေသာ ေနၾကာေစ႔သံမ်ားသည္ မုိးဦးရာသီ၏ မုိးမႈန္မုိးစက္မ်ား အိမ္ေခါင္မုိးေပၚလာေရာက္ ရုိက္ခတ္ သလုိ တၿဖိဳင္ၿဖိဳင္ ၾကားေနရလွ်က္ရွိသည္။ ထုိ႔ျပင္ ကြ်န္ေတာ္မွတ္မိသည္႔ အျခားအရာတစ္ခုမွာ တလူလူ လြင့္ေန သည္႔ ႏုိင္ငံေတာ္အလံျဖစ္ပါသည္။
ႏုိင္ငံေတာ္အလံအား ကြ်န္ေတာ္အေလးမျပဳမိသည္မွာ ၾကာၿပီျဖစ္သည္။ မွတ္မွတ္သားသားေျပာရလွ်င္ အထက္တန္းေက်ာင္းသားဘ၀ေနာက္ပုိင္းႏွင့္  ရုပ္ရွင္ စတင္မၾကည္႔ျဖစ္ေသးခင္ ၾကားကာလတြင္ ႏုိင္ငံေတာ္ အလံကုိ အေလးျပဳဖုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ေမ႔ေနခဲ႔ေၾကာင္း ၀န္ခံပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ ရုပ္ရွင္ၾကည္႔မိသည္႔ အခ်ိန္တုိင္း ဇာတ္ ကားမစခင္ ႏုိင္ငံေတာ္အလံအား လႊင့္ထူသည္႔အခ်ိန္ အရင္ဦးဆုံးမတ္တပ္ရပ္အေလးျပဳသည္မွာ ကြ်န္ေတာ္ ျဖစ္ၿပီး ႏုိင္ငံေတာ္သီခ်င္းသံစဥ္ၿပီးဆုံးမွ ထုိင္သူမွာလည္း ကြ်န္ေတာ္သာ ျဖစ္သည္။ သုိ႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္႔ ထက္ ႏုိင္ငံေတာ္အလံကုိ ပုိခ်စ္ျမတ္ႏုိးသူမွာ ထုိရုပ္ရွင္ရုံမွ ထုိင္ခုံျပ၀န္ထမ္းေလးျဖစ္သည္။ သူသည္ ႏုိင္ငံေတာ္ အလံ စတင္လႊင့္ထူသည္႔ အခ်ိန္မွ စကာ ဇာတ္ကားၿပီးဆုံးသည္အထိ မတ္တပ္ရပ္ကာ ေန႔စဥ္အေလးျပဳသူ ျဖစ္သည္ ။ ေလးစားဖုိ႔ေကာင္းပါသည္။ ထုိသုိ႔ ႏုိ္င္ငံေတာ္အလံကုိ ခ်စ္ျမတ္ႏုိးသူ မ်ားမ်ားရွိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ေနာက္တစ္ခါ သူ႔ကြ်န္ဘ၀ေရာက္ရန္မရွိဟု ျမင္မိသည္။
ကြ်န္ေတာ္ အခုေရာက္ရွိသည္႔ ေနရာမွာ ရုပ္ရွင္ရုံတစ္ရုံျဖစ္ေၾကာင္း ေသခ်ာပါသည္။ ကြ်န္ေတာ႔္ ေဘးကပ္ရပ္ ထုိင္ခုံသုိ႔ မိန္းမတစ္ေယာက္လာထုိင္ပါသည္။ သူမသည္ ထုိထုိင္ခုံနံပါတ္ပုိင္ရွင္ အစစ္အမွန္ ျဖစ္ပါသလား။ ထုိေမးခြန္းကုိ ကြ်န္ေတာ္ ဘာေၾကာင့္စဥ္းစားမိမွန္း မေျပာႏုိင္ေသးခင္မွာပင္ သူမ လက္ထဲမွ စာရြက္တစ္ရြက္ လြတ္က်သြားသည္။ သူမ တကယ္လြတ္က်သြားတာလား။ သုိ႔မဟုတ္ တမင္လြတ္ခ်ပစ္လုိက္ ပါသလား။ ထုိအေတြးသည္ ကြ်န္ေတာ္႔ႏွလုံးသားကုိ ဆုိ႔နင္႔လႈိက္ေမာေစပါသည္။ ထုိထက္ပုိ၍ သူမျပဳတ္က် သြားေသာ စာရြတ္ေလးထဲမွာ စာလုံးမ်ားသည္ ` ေနာက္ဆုတ္လုိက္ပါတယ္၊ ေနာက္ကုိ ေျခတစ္လွမ္းျပန္ ဆုတ္လုိက္ပါတယ္၊ မင္းစိတ္ရဲ႕ အေ၀းဆုံးမွာ ရွိေနတဲ႔ . . . . .´ ဆုိေသာ စကားလုံးမ်ားမပါ၀င္ဖုိ႔ တုိးတိတ္ပင့္သက္ခ်ကာ ဆုေတာင္းမိ သည္။ ထုိစာလုံးမ်ား၏ မူလပုိင္ရွင္မွာ ကြ်န္ေတာ္႔ဇနီးျဖစ္ပါသည္။ ကိစၥေတာ႔ မရွိပါ။ သိပ္မၾကာခင္မွာ ပင္ ေနာက္ထပ္ လူမ်ား ေရာက္ရွိလာပါသည္။ ထူိလူတုိ႔သည္ ကုိယ္စီ ကုိယ္စီ လက္မွတ္ကေလးမ်ားကုိင္ေဆာင္လွ်က္ သတ္မွတ္ထားေသာ ေနရာမ်ားတြင္ ၀င္ထုိင္လုိက္ၾကသည္။ တစ္ခ်ဳိ႕လူ မ်ားသည္ သူတုိ႔ရထားသည္႔ ေနရာေလး မ်ားကုိ အပိုင္ရသည္႔အလား ထုိင္ခုံလက္တန္းမ်ားကုိ ၿမဲၿမဲဆုပ္ကုိင္ ထားၾကသည္။  တစ္ခ်ဳိ႕လူမ်ားသည္ သူတုိ႔အတြက္ သတ္မွတ္ထားသည္႔ ထုိင္ခုံေလးမ်ားမွ ေန၍ အျခားထုိင္ခုံ ေလးမ်ားသုိ႔ လွမ္းေငးေနတတ္ၾကသည္။ တစ္ခ်ဳိ႕လူမ်ားသည္ စည္းကမ္းမရွိ။ ကုိယ္႔အတြက္မဟုတ္ေသာ ထုိင္ခုံ မ်ားတြင္ ထုိင္ေနၾကသည္။ သူတုိ႔သည္ လူတစ္ေယာက္ ျဖတ္သြားတုိင္း က်ီးလန္႔စာစား ေငးၾကည္႔ေနၾကသည္။ ကေလးမ်ားသည္ သတ္မွတ္ထားေသာ ထုိင္ခုံမ်ားတြင္ မထုိင္ၾကဘဲ လူေလွ်ာက္လမ္းတြင္ ေျပးလႊားေဆာ႔ကစား ေနၾကသည္။ သုိ႔ေသာ္ ကေလးတစ္ေယာက္ သည္ အျခားကေလးမ်ားသုိ႔ ေျပးလႊားေဆာ႔ကစားမေနဘဲ ထုိင္ခုံ ေနာက္ဆုံးတန္းတစ္ေနရာ သုိ႔ ေငးေမာေန တာကုိ ေတြ႔ရသည္။ ကိစၥရွိပါသည္။ ထုိင္ခုံေနာက္ဆုံးတန္း ေထာင္႔ဆုံး မွ စုံတြဲတစ္တြဲသည္ ထုိကေလးမ်ားေၾကာင့္ စိတ္အေႏွာက္အယွက္ ျဖစ္ေနသည္။ ထုိကေလးမ်ား သည္ သူတုိ႔ စုံတြဲလက္ထဲမွ ေရခဲမုန္႔ကုိ စားခ်င္စိတ္ျဖင့္ ေငးေမာ ရပ္ၾကည္႔ေနသည္႔အတြက္ ျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္႔မ်က္လုံး မ်ားကုိ ရုပ္ရွင္ပိတ္ကားေပၚသုိ႔ ျပန္လႊဲၾကည္႔လုိက္သည္႔အခါ ပိတ္ကားေပၚမွ စာတမ္းသည္ ေအာက္ပါအတုိင္း ျဖစ္သည္။ ` သင္၏ အိမ္ျပန္ခ်ိန္အား သင့္မိသားစုမွ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေန ပါသည္´
ရုပ္ရွင္ရုံမ်က္ႏွာက်က္မွထြန္းထားေသာ စလုိက္မီးလုံးေလးမ်ားသည္ တျဖည္းျဖည္းႏွင့္ေမွးမွိန္ ေဖ်ာ႔ေရာ႔ သြားကာ အေမွာင္နီးနီးျဖစ္သြားသည္။ ရုပ္ရွင္ပိတ္ကားေပၚမွ ျပန္ရုိက္ခတ္လာေသာ အလင္းေရာင္သည္ ရုပ္ရွင္ ၾကည္႔သူမ်ား၏ မ်က္ႏွာေပၚတြင္ ျဖတ္ျဖတ္ေျပးေနသည္။ တျဖည္းျဖည္းႏွင့္ ရုပ္ရွင္ရုံသည္ တိတ္ဆိတ္ ေျခာက္ေသြ႔ သြားသည္။ တစ္ခ်က္ တစ္ခ်က္ ထြက္ေပၚလာေသာ တီးတုိးစကားသံ၊ တေခ်ာက္ေခ်ာက္ ျမည္ ေနေသာ ေနၾကာေစ႔ အခြံႏြာသံမွလြဲ၍ ရုပ္ရွင္ရုံသည္ ၿငိမ္သက္တိတ္ဆိတ္ေနသည္။ အထီးက်န္ဆန္မႈသည္ ကြ်န္ေတာ္႔ငယ္ဘ၀ ကုိ ျပင္းျပင္းျပျပအၿမဲအမွတ္ရေစသည္။ တိတ္ဆိတ္မႈကုိ ကြ်န္ေတာ္မုန္းသည္။ တိတ္ဆိတ္မႈ သည္ တစ္စုံတစ္ခုကို စုိးထိတ္စြာ ေစာင့္စားေနရသလုိ စိတ္ကုိ လႈပ္ရွားေစသည္။ ` ေခ်ာက္ ေခ်ာက္ ေျခာက္ ေျခာက္ ေၾကာက္ ေၾကာက္ ´ ။ ရုပ္ရွင္ပိတ္ကားမွ အလင္းႏွင့္ နာရီကုိ ငုံ႔ ၾကည္႔မိလုိက္သည္။ မေန႔က ဒီအခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္ ဘာလုပ္ေနပါလဲ။ ဒါမွမဟုတ္ မနက္ျဖန္ ဒီအခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္ ဘာလုပ္ေနမွာလဲ။ မေရရာျခင္းမ်ားကုိ ကြ်န္ေတာ္႔နာရီထဲ တြင္ ျပန္ထည္႔ ထားလုိက္သည္။ ရုတ္တရက္ ရုပ္ရွင္ပိတ္ကားထက္တြင္ မုိးသားမ်ား အုံ႔တက္ လာသည္။ ဒီေန႔ စေနေန႔လား။ စေနမုိးသည္ တစ္ပတ္လုံးေစြသည္ဟု ၾကားဖူးသည္။ အုံ႔တက္လာေသာ မုိးသား မ်ားႏွင့္ အတူ မုိးၿခိမ္းသံသဲ႔သဲ႔ပါ ၾကားလုိက္မိသည္။ ရုပ္ရွင္ရုံထဲမွလား။ ရုပ္ရွင္ရုံ အျပင္ဘက္မွလား။ ကြ်န္ေတာ္ မေ၀ခြဲတတ္။ ရုပ္ရွင္ရုံထဲသုိ႔ ကြ်န္ေတာ္မ၀င္ခင္ကေတာ႔ ေကာင္းကင္သည္ ၾကည္လင္ရွင္းသန္႔ေနၿပီး ညေနငွက္ မ်ား အုံဖြဲ႔ပ်ံသန္းသြားသည္ ကုိပင္ ေတြ႔မိခဲ႔လုိက္ေသးသည္။ သုိ႔ေသာ္ ထုိငွက္မ်ားသည္ အိပ္တန္းျပန္ သည္လား။ အစာရွာထြက္သည္လား ကြ်န္ေတာ္မသိတတ္။ မုိးသည္ အၿမဲတမ္းရြာရန္ ရာႏႈန္း ရွစ္ဆယ္ျဖစ္သည္။
မုိးရြာသည္ ျဖစ္ေစ၊ မရြာသည္ျဖစ္ေစ။ ရုပ္ရွင္ပိတ္ကားထက္မွ မုိး၏ ရနံ႔ကုိ ကြ်န္ေတာ္ရသည္။ မုိးမရြာခင္ တုိက္ခတ္ေသာ ေလႏုေအးေအးေလးကုိ ကြ်န္ေတာ္ခံစားမိသည္။ တကယ္တမ္းက်ေတာ႔ ထုိေလႏု ေအးေအးေလး မ်ားသည္ ရုပ္ရွင္ရုံထဲရွိ အဲယားကြန္းမ်ားမွ မႈတ္ထုတ္လုိက္ေသာ သက္ျပင္းေမာမ်ားျဖစ္သည္ကုိ ကြ်န္ေတာ္မသိ။ ကြ်န္ေတာ္ သိသည္မွာ ကြ်န္ေတာ္ၾကည္႔ေနေသာ ရုပ္ရွင္သည္ မၿပီးဆုံးေသးေၾကာင္းျဖစ္သည္။ သုိ႔ေသာ္ ထုိရုပ္ရွင္ ဇာတ္ကား ဘယ္အခ်ိန္ၿပီးဆုံးမည္ကုိလည္း ကြ်န္ေတာ္ မသိခ်င္ပါ။ ကြ်န္ေတာ္သိခ်င္သည္မွာ ထုိင္ခုံေနာက္ဆံုး တန္းေထာင့္ဆုံးမွ ထြက္ေပၚလာေသာ တခစ္ခစ္ ရယ္သံျဖစ္သည္။ ထုိ တခစ္ခစ္ ရယ္သံ ၾကား တုိင္း ကြ်န္ေတာ္ လည္ပင္းအစ္သလုိ ျဖစ္မိသည္။ တစ္ခ်ိန္တုန္းက ထုိတခစ္ခစ္ရယ္သံသည္ ကြ်န္ေတာ္႔ဘယ္ ဘက္ဘးထုိင္ခုံ မွ ျဖစ္သည္။ ယခုေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ဘယ္ဘက္ေဘးထုိင္ခုံမွ ထြက္ေပၚလာေသာ အသံသည္ တေခါေခါ ျဖစ္သည္။ ပိတ္ကားေပၚမွ ရုပ္ရွင္သည္ မိန္းမပ်ဳိေလးတစ္ေယာက္ကုိ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေမာက် ေစပါသလား။ ဆက္ေတြးမည္ဆုိလွ်င္ စိတ္ကူးမ်ားရုိင္းေကာင္း ရုိင္းသြားႏုိင္ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္၏ ထြက္ေျပး ေနေသာ စိတ္ကူးမ်ား ကုိ ခဏရပ္တန္႔ကာ ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားအား စိတ္ပါ၀င္စားစြာ ျပန္လည္ ၾကည္႔မိလုိက္သည္။ ရုပ္ရွင္ပိတ္ကားထက္တြင္ မင္းသားသည္ ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားတစ္ကားကုိ ၾကည္႔ေနသည္။ သူ႔နံေဘးတြင္လည္း  မိန္းမပ်ဳိတစ္ေယာက္ သည္ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္အိပ္ေမာက်လ်က္။ ေနၾကာေစ႔ခြာသံ တစ္ေခ်ာက္ေခ်ာက္မွာ ၾကား ေနရဆဲပင္ ျဖစ္သည္။ သုိ႔ေသာ္ ရုပ္ရွင္ပိတ္ကားထဲမွလား။ ယခု ကြ်န္ေတာ္ ၾကည္႔ေနသည္႔ ရုပ္ရွင္ရုံထဲမွလား။ ကြ်န္ေတာ္မေ၀ခြဲတတ္ေတာ႔။ ဇာတ္ကားထဲမွ မင္းသားသည္ ရုပ္ရွင္ကုိ စိတ္၀င္တစားၾကည္႔ေနသည္။ သူၾကည္႔ ေနသည္႔ရုပ္ရွင္ ဇာတ္ကား အမည္ မွာ  Rainning In The Cinema ျဖစ္မည္ဟု ထင္သည္။ သည္းသည္း မည္းမည္းရြာေနေသာ မုိးစက္မ်ားအေၾကာင္း စိတၱဇဆန္ဆန္ရုိက္ကူးထားျခင္းျဖစ္ၿပီး ထုိသုိ႔ ရြာေနေသာ မုိးမ်ား တိတ္သြားသည္ႏွင့္ တၿပိဳက္နက္ မင္းသားၾကည္႔ေနသာ ဇာတ္လမ္းမွာ ၿပီးဆုံးသြားခဲ႔သည္။ မင္းသားသည္ သူ႔နံေဘးမွ အိပ္ေပ်ာ္ေနသာ မိန္းမပ်ဳိအား တစ္ခ်က္လွည္႔ၾကည္႔လုိက္သည္႔အခါ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေယာင္ယမ္း ၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ နံေဘးမွ မိန္းမပ်ဳိေလးကုိ တစ္ခ်က္လွည္႔ၾကည္႔မိလုိက္သည္။ သုိ႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္႔နံေဘးတြင္ မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ မရွိသည္႔အျပင္ ရုပ္ရွင္ရုံထဲတြင္လည္း သက္ရွိဟူ၍ မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ မရွိေတာ႔။  ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားစတင္ခ်ိန္တုန္း က ေမွးမွိန္ေဖ်ာ႔ေရာ႔ထားေသာ စေပါ႔လုိက္မီးလုံးေလးမ်ားသည္ ယခု အခါ ထိန္ထိန္လင္းလွ်က္။ ရုပ္ရွင္သည္ ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းက ၿပီးဆုံးသြားမွန္း ကြ်န္ေတာ္မသိ။
ထုိထက္ပုိ၍ အံ႔ၾသစရာေကာင္းသည္မွာ ကြ်န္ေတာ္ ကုိယ္ခႏၶာတစ္ခုလုံးမွာ ရြဲရြဲစုိလုိ႔
မုိး
ေရ
ေတြ။

မင္းနဒီခ
၇၊ ဇြန္လ၊ ၂၀၁၃


No comments:

Post a Comment