ေအးခ်မ္းပါေစ အုိင္ေဆး ၀သႏ ၱ
စာအုပ္အမည္ အုိင္ေဆး၀သႏ ၱ
ေရးသူ ေတာင္တြင္းေမာင္မုန္းမာန္
ထုတ္ေ၀သည္႔ ကာလ ၂၀၁၃၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလ
ထုတ္ေ၀သည္႔ တုိက္
စိန္ပန္းပင္စည္စာေပ
ဆရာ ေတာင္တြင္း ေမာင္မုန္းမာန္ ၏ အုိင္ေဆး
၀သႏ ၱလုိ႔ အမည္ေပးထားတဲ႔ ကဗ်ာစု စာအုပ္ကေလး ကြ်န္ေတာ္႔လက္ထဲ ေရာက္ေနသည္မွာ
ၾကာၿပီျဖစ္သည္။ ဆရာေမာင္ၾကည္သာ (ေတာင္တြင္း) ထံမွ တဆင့္
လက္ေဆာင္ရျခင္းလည္းျဖစ္သည္။ မွတ္မွတ္ရရ ဆရာေမာင္မုန္းမာန္ႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္
တစ္ေခါက္ဆုံေတြ႔ခဲ႔ ဖူးသည္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ နန္းေရွ႕ Anyway Cafe ၏
ထန္းရြက္တဲေလးမ်ားေအာက္တြင္ ျဖစ္သည္။ ထုိစဥ္က မဂၢဇင္း စာမ်က္ႏွာေပၚမွာ ကြ်န္ေတာ္႔ကဗ်ာေလးေတြ
တစ္ပုဒ္စ ႏွစ္ပုဒ္စ စတင္ပါလာသည္႔ အခ်ိန္ကာလ။ ကဗ်ာ ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး
ကြ်န္ေတာ႔္လက္ဦးဆရာရင္းျဖစ္သူ ေမာင္ၾကည္သာ( ေတာင္တြင္း)၏ မိတ္ဆက္ေပးမႈႏွင့္ အ တူ
ဆရာေတာင္တြင္းေမာင္မုန္းမာန္ကုိ ကြ်န္ေတာ္ ရင္းႏွီးမိတ္ဖြဲ႔ခြင့္ရခဲ႔သည္။ ကဗ်ာအေၾကာင္း
စာအေၾကာင္း ေတြ တရင္းတႏွီး နားေထာင္ခြင့္ရခဲ႔သည္။ တစ္ႀကိမ္တစ္ခါသာ
ေတြ႔ခြင့္ရခဲ႔ေပမယ္႔ ဆရာ႔ပုံရိပ္က ကြ်န္ေတာ္႔ အာရုံထဲမွ ေပ်ာက္မသြား ။
ဆရာ႔နာမည္ၾကားတာႏွင့္ အာရုံထဲတြင္ အသားညိဳညိဳ၊ အက်ၤ ီအျဖဴ စတစ္ေကာ္လံ ႏွင့္ ႏႈတ္ခမ္းေမႊး
ကားကားႀကီးကုိ အရင္ဆုံး ျမင္ေယာင္မိသည္။ ထိုစဥ္တုန္းက ဆရာ ေမာင္မုန္းမာန္ေျပာသည္႔
ရယ္ရႊင္ဖြယ္ စကားတစ္ခြန္းကုိလည္း အခုထိ ျပန္အမွတ္ရေနမိသည္။ ` ကုိၾကည္သာေရ ကြ်န္ေတာ္႔သား ေနပန္ဦးကလည္း ကဗ်ာေရးတယ္၊ ဇာဦးကုိ ကလည္း
ကဗ်ာေရးတယ္၊ အခု သမီးကပါ ကဗ်ာေရးမယ္ဆုိေတာ႔ အိမ္တစ္အိမ္ ကဗ်ာဆရာ တစ္ေယာက္ ရွိရင္
လုံေလာက္ပါၿပီကြယ္ လုိ႔ ေျပာထားရတယ္ဗ်ာ´
တဲ႔။
ေတာင္တြင္းသည္
မ်ဳိးႏွင့္ ရုိးႏွင့္ ကဗ်ာဆရာမ်ားေမြးထုတ္ေပးေနသည္႔ ၿမိဳ႕ျဖစ္သည္။ ေပေလးပင္
ရွင္ေလးပါးမွအစ အင္း၀ကဗ်ာေခတ္၊ ထြန္းေ၀ျမင့္၊ ေမာင္ၾကည္သာ(ေတာင္တြင္း)၊ေမာင္ခင္သာ (
ေတာင္တြင္း) ၊ ေတာင္တြင္းေမာင္သင္းေက်ာ္၊ ေတာင္တြင္းေမာင္မုန္းမာန္ စသည္႔
မုိးေ၀ကဗ်ာေခတ္အလယ္၊ ေနပန္ဦး၊ ဇာဦး ကုိ၊ ဇြဲရင့္နဒီ၊ အိမ္႔ဒီ၀ဏ္၊ ေဆးခါး စသည္႔
ေခတ္ေပၚကဗ်ာေခတ္အဆုံး ကဗ်ာဆရာမ်ားစဥ္ဆက္မျပတ္ ေမြးထုတ္ေပးေန သည္႔ ၿမိဳ႕ေလး။
တကယ္တမ္းက်ေတာ႔ ေတာင္တြင္းကုိ ကြ်န္ေတာ္တစ္ေခါက္မွ မေရာက္ဖူးေပမယ္႔ ေတာင္ တြင္းသည္
ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ မစိမ္း။ ထုိ႔ထက္ပုိ ေျပာရလွ်င္ ေတာင္တြင္းကဗ်ာဆရာမ်ားသည္ ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္
မစိမ္း။ ဆရာ ေမာင္ၾကည္သာ( ေတာင္တြင္း)ႏွင့္ ကဗ်ာအေၾကာင္းမ်ား
ေျပာဆုိမိေလ႔ရွိတုိင္း ေတာင္တြင္းကဗ်ာဆရာေတြ အေၾကာင္း နားေထာင္ရေလ႔ ရွိသည္။
ဆရာထြန္းေ၀ျမင့္၏ တီေကာင္ႏွင့္ စၾက၀ဠာ အေၾကာင္း၊ ေမာင္ခင္သာ ( ေတာင္တြင္း)၏
ဘူတာရုံအေၾကာင္း၊ ေတာင္တြင္းေမာင္သင္းေက်ာ္၏ ေလာကဓံ အပဲ႔အေၾကြမ်ားအေၾကာင္း၊
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ တခုတ္တရ ေျပာျဖစ္ၾကသည္။ ေတာင္တြင္းကဗ်ာဆရာ မ်ား၏ ကဗ်ာမ်ားကုိ
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ နန္းေရွ႕စာေပ၀ုိင္းေလးတြင္ ရြတ္ဆုိခဲ႔ၾကသည္။ တခါတရံ ေရာက္လာတတ္ ေသာ
ဆရာေမာင္သင္းေက်ာ္ ၏ ေပ်ာ႔ေျပာင္းညင္သာေသာ ကဗ်ာရြတ္သံကုိ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔
နားေထာင္ခြင့္ ရခဲ႔သည္။ မဂၢဇင္းစာမ်က္ႏွာ မ်ားေပၚမွ ေနပန္ဦး၊ ဇာဦးကုိ၊
အိမ္႔ဒီ၀ဏ္၊ ေဆးခါးတုိ႔၏ ကဗ်ာမ်ားအေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ သတိတရ ေျပာျဖစ္ၾကသည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ ေတာင္တြင္းသည္ ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ ရင္းႏွီးကြ်မ္း၀င္ ေနေသာ
ငယ္ေပါင္းတစ္ေယာက္လုိ ခံစားေနရသည္။
အင္း၀ေခတ္တြင္
ေပေလးပင္ ရွင္ေလးပါး ကဗ်ာစာဆုိမ်ား ေပၚထြန္းခဲ႔သလုိ ၁၉၇၀ ၀န္းက်င္
မုိးေ၀ကဗ်ာေခတ္တြင္လည္း ေတာင္တြင္းသည္ ေမာင္ခင္သာ၊ ေမာင္ၾကည္သာ၊ ေမာင္သင္းေက်ာ္၊
ေမာင္မုန္း မာန္ စသည္႔ ကဗ်ာဆရာမ်ား ထြက္ေပၚခဲ႔သည္။ တစ္ႏွစ္ႀကီးတစ္ႏွစ္ငယ္
သူငယ္ခ်င္းေလးေယာက္ ကဗ်ာကုိ ခ်စ္ခဲ႔ၾကသည္။ ကဗ်ာျဖင့္ လက္သီးလက္ေမာင္းသန္းခဲ႔ၾကသည္။
ကဗ်ာျဖင့္ အေရာင္ပါေသာ အလံကုိ တလက္ လက္လႊင့္ထူခဲ႔ၾကသည္။ ကဗ်ာျဖင့္ ပိတ္ထားေသာ
တံခါးမ်ားကုိ ဆြဲဖြင့္ခဲ႔ၾကသည္။ ကဗ်ာအတိၿပီးေသာ လမ္းကို ေရႊခင္းေလွ်ာက္ခဲ႔ၾကသည္။ ခံစားမႈကုိယ္စီျဖင့္
ကုိယ္႔လမ္းကုိယ္ေဖာက္ ကဗ်ာနန္းေတာ္ အသီးသီး ေဆာက္ခဲ႔ ၾကသည္။ သူငယ္ခ်င္းေလးေယာက္
တစ္ေယာက္တစ္ေနရာစီ ခရီးဆက္ခဲ႔ ၾကသည္။ ေမာင္ခင္သာ( ေတာင္ တြင္း)က
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႀကီးျပႀကီး၊ ေမာင္ၾကည္သာ(ေတာင္တြင္း)က မႏၱေလးရတနာပုံေရႊၿမိဳ႕ေတာ္၊
ေတာင္တြင္း ေမာင္သင္းေက်ာ္ကေတာ႔ အစိုးရ၀န္ထမ္းဘ၀ႏွင့္ တာ၀န္က်ရာၿမိဳ႕ေလးမ်ားဆီသုိ႔
အသီးသီး ကဗ်ာၾကည္ရာ ျမက္ႏုရာခဲ႔ၾကေပမယ္႔
ဆရာ ေတာင္တြင္းေမာင္မုန္းမာန္ ကေတာ႔ သူခ်စ္ေသာ ေတာင္တြင္းေရႊျပည္မွာ ကဗ်ာ ေတြကုိ
ဖက္တြယ္ရင္း ကဗ်ာမ်ဳိးဆက္ေတြကုိ ကဗ်ာကုိင္းဆက္ဖုိ႔ တာ၀န္ကုိ သူ႔ပခံုးသားေပၚ
တြန္းတင္ထား ခဲ႔သည္။ သုိ႔ေသာ္ တုိင္ပင္ထားသလားေအာက္ေမ႔ ရေလာက္ပင္ ၂၀၁၁ ၾသဂုတ္လတြင္
ေမာင္ၾကည္သာ (ေတာင္တြင္း)၏ ဖုံးကြယ္ထားေသာ အသံ။ ထုိ႔ေနာက္ ၂၀၁၂ ၾသဂုတ္လတြင္
ေတာင္တြင္းေမာင္သင္းေက်ာ္၏ ေလာကဓံအပဲ႔အေၾကြမ်ား၊ ထုိ႔ေနာက္ ဆက္တုိ္က ၂၀၁၂
စက္တင္ဘာတြင္ ေမာင္ခင္သာ(ေတာင္တြင္း)ကေန အမည္ေျပာင္းလုိက္တဲ႔ ေမာင္ခင္သာျမင့္ ၏ ေနာက္က်ခဲ႔ တဲ႔
ေျခသံ။ ယခု ၂၀၁၃ ေဖေဖာ္၀ါရီလတြင္ အုိင္ေဆး ၀သႏၱကဗ်ာစုလုိ႔ အမည္ေပးထား တဲ႔
ေတာင္တြင္းေမာင္ မုန္းမာန္၏ ကဗ်ာစာအုပ္ စသည္ျဖင့္ ဆက္တုိက္ ထြက္ရွိ လာခဲ႔သည္။ တစ္ေယာက္ႏွင့္
တစ္ေယာက္ ကဗ်ာဖြဲ႔ႏြဲ႔ ပုံမတူ၊ တင္ျပပုံမတူ၊ ကဗ်ာခ်ဥ္းကပ္ပုံျခင္းမတူ။ ကဗ်ာျဖင့္
ကူးလူးယွက္သမ္းပုံျခင္းမတူ။ ကဗ်ာျဖင့္ ေျပာသည္႔ စကားမ်ားတြင္ ေမာင္ၾကည္သာ(
ေတာင္တြင္း) က တစ္ေယာက္တည္း စကားေျပာ သလုိ ေျပာသည္။ ေမာင္သင္းေက်ာ္ က
ပတ္၀န္းက်င္အဖြဲ႔အႏြဲ႔႕ေန လွမ္း ေျပာသည္။ ေမာင္ခင္သာ(ေတာင္တြင္း)က ကမာၻႀကီးကေန
တဆင့္ ေျပာသည္။ ေတာင္တြင္း ေမာင္မုန္းမာန္ က ခ်စ္သူခင္သူ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကို
တုိင္တည္ေနသလုိ တရင္းတႏွီးေျပာသည္။ အဓိပၸာယ္ေတြ တူေပမယ္႔ ေလယူေလသိမ္းကြဲသည္။
အသံေတြ တူေပမယ္႔ စကားလုံးခ်ိတ္ဆက္ပုံ ကြဲလြဲသည္။ ကြ်န္ေတာ္သည္ ဇြန္လ၏
သည္းသည္းမည္းမည္း မုိးစက္မ်ားေအာက္မွာ ဆရာေတာင္တြင္းေမာင္မုန္းမာန္ႏွင့္ တီးတုိးစကားဆုိမိလုိက္
ပါသည္။
` ေက်းလက္ကားအုိႀကီးေပၚက
ႏြမ္းေနတဲ႔ ပန္းေလးတစ္ပြင့္လိုဆင္းလာတဲ႔
ဆရာမေလးကလည္း စိမ္းျမျမ
လယ္ကြင္းထိပ္က ႀကိဳေနတဲ႔ ကေလးေတြလည္း
ျပည္တြင္းျဖစ္ေက်ာင္းစိမ္းမ်ားနဲ႔ စိမ္းျမျမ
ေက်ာင္းအ၀င္ေျပာင္းခင္းႀကီးကလည္း
ေနေရာင္ေအာက္မွာ ယိမ္းခဲ႔ စိမ္းျမျမ
အေပ်ာ္တမ္းသူခုိးသူ၀ွက္ေတြ ရန္က ကာကြယ္ဖုိ႔
ကပၸိယႀကီးလက္ထဲက ၀ါးျခမ္းကလည္းစိမ္းျမျမ´
(စိမ္းျမျမ
တနလၤာေန႔မ်ား ကဗ်ာမွ)
ကဗ်ာရဲ႕ အစမွာတင္ ေက်းလက္ရနံ႕ေလးက
စီး၀င္လာသည္။ ရြာေက်ာင္းလမ္းမမွာ ျပည္တြင္းျဖစ္ ေက်ာင္းစိမ္းအကၤ်ီေလးေတြ
ကုိယ္စီ၀တ္ၿပီး စာလာသင့္မယ္႔ ဆရာမေလးကုိ ႀကိဳေနၾကတဲ႔ ေက်ာင္းသား ေလးမ်ား။
မုိးဦးမုိးမႈန္မုိးစက္ေလးေတြနဲ႔ စိမ္းျမရႊန္းပေနတဲ႔ ေျပာင္းခင္းေလးကို ျဖတ္ၿပီး
ဘတ္စကားအုိႀကီးေပၚက ဆင္းလာတဲ႔ ဆရာမေလး။ ပင္ပန္းႏြမ္းလ်ေပမယ္႔ လာႀကိဳေနတဲ႔
ေက်ာင္းသားကေလးငယ္ေတြကို ျမင္လုိက္ ရတဲ႔အခါ ဆရာမရဲ႕ ႏြမ္းေဖ်ာ႔ေနတဲ႔
ႏႈတ္ခမ္းတစ္စုံဟာ စိမ္းျမလန္းပ။ ခ်က္ခ်င္းပဲ ကေလးဘ၀ ျပန္ေရာက္သြား လုိက္ရသလုိ ေက်ာင္းသားဘ၀ရဲ႕
တနလၤာေန႔မ်ားဟာ ကြ်န္ေတာ႔္အတြက္ စိမ္းျမလွပေနလြန္းခဲ႔သည္။ ထုိစိမ္းျမျမတနလၤာေန႔မ်ားသည္
ဆရာေမာင္မုန္းမာန္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ တရင္းတႏွီး စတင္ေျပာလုိက္တဲ႔ စကား တစ္ခြန္း။
`ယက္ဖတူရွင္ကုိရဲ႕ ဇီးမားလမ္းဆုံတဲ႔လား
ထားလုိက္စမ္းပါ
ဆရာ မင္းသု၀ဏ္ရဲ႕
`သူ႔ေခါင္းမွာတဲ႔ သေျပညိဳ ငါ႔ေခါင္းမွာတဲ႔ သေျပညိဳ
တုိ႔ျပည္မွာ တုိ႔ေမကမ္းပါတဲ႔
သေျပညိဳ ေရႊဘုိပန္းဟာ လန္းလ်က္ပါ ကုိ´
သင္တုိ႔ နားစြင့္ပ။
ဗီသုိဗင္ရဲ႕ စႏၵရားသံ
ထားလုိက္စမ္းပါ
ဆရာ ဒဂုန္တာရာခင္ဗ်ား
စႏၵရားေလးနဲ႔
ဒုိရာသန္းေအးရဲ႕
` ေလွကေလးကုိ ေလွာ္မည္
ေဘးမသန္းဘဲ ေအးခ်မ္းေတာ႔မည္´
ညေနရီသည္ ေနျခည္ငံ႔လင့္ေနသလုိပ။
ပီကာဆုိရဲ႕ ဂြာရာနီကား ပန္းခ်ီကား
ထားလုိက္စမ္းပါ
ဆရာၿခံဳရဲ႕ လြမ္းဖြယ္႔ ေၾကကြဲစရာ ပါေတာ္မူ ပန္းခ်ီကား
မိတ္ေဆြမ်ား ခင္ဗ်ား
သင္တုိ႔ႏွလုံးသား၌ အစဥ္လန္းေစသလုိပ။
(အမွ် ကဗ်ာမွ)
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔က
ေရႊပုံေပၚထုိင္ၿပီး ေရႊေပ်ာက္ေနသည္႔ သူဆင္းရဲႏွင့္ တူသည္။ အေမေက်ာ္ၿပီး
ေဒြးေဒၚလြမ္းေနခဲ႔ၾကသည္။ မာယာေကာ႔စကီးကုိ သတိရသည္။ ဒဂုန္တာရာကုိ ေမ႔ေနၾကသည္။ ကတ္ကုိဘိန္း
ကုိ သူရဲေကာင္းထင္ၿပီး ၿမိဳ႕မၿငိမ္းကုိ ေမ႔ေနၾကသည္။ ဗန္ဂုိးကုိ
တခမ္းတနား ဖြင့္ဆုိေနၾကၿပီး ေပၚဦးသက္ကို ေမ႔ေနၾကသည္။ ခ်ာလီခ်က္ပလင္ကုိ
လြမ္းဆြတ္ေနၿပီး ဖုိးပါႀကီးကုိ ေမ႔ေနၾကသည္။ မာရီလင္မြန္ရုိးကုိ သတိ ရၿပီး
ခင္သန္းႏုကုိ ေမ႔ေနၾကသည္။ ဟမ္ဘာဂါနဲ႔ စပိန္၀ုိင္နီကုိ သတိရၿပီး ေရေႏြးၾကမ္းႏွင့္
ငါးရံ႕ေျခာက္ဖုတ္ကုိ ေမ႔ေနၾကသည္။ ျပည္တြင္းျဖစ္ကဗ်ာေတြဖတ္ဖုိ႔
အဂၤလိပ္ေရးဖတ္ေျပာသင္တန္းျပန္တက္ရမည္႔ ယေန႔ကဗ်ာ သည္ ကဗ်ာဖတ္သူႏွင့္ မည္ေရြ႕မည္မွ်
ကြာေ၀းေနပါသည္လဲ။ သုိ႔မဟုတ္ ျမန္မာ႔ယဥ္ေက်းမႈရုိးရာဓေလ႔ ထုံးစံ တုိ႔သည္
ယေန႔ေခတ္ကဗ်ာႏွင့္ မည္ေရြ႕မည္မွ် ပါ၀င္ေပါင္းစပ္ေနပါေသးသည္လဲ။ သုိ႔မဟုတ္ ယေန႔ ကဗ်ာသည္
အမွန္တကယ္ က၀ိပစၥည္းျဖစ္ခဲ႔သည္ဟုဆုိေသာ္ လူမ်ားစုအေျခခံလူတန္းစားမ်ားအတြက္ ကဗ်ာ ဆုိသည္မွာ
မည္သည္႔အရာကုိ ေခၚပါသလဲ။ ကုိယ္႔ေျမကုိယ္႔ေရတြင္ ကဗ်ာထဲတြင္ ထည္႔ေရးစရာ အႏုပညာလက္ရာ၊ ဓေလ႔ထုံးတမ္းအစဥ္အလာ၊
ရုိးရာယဥ္ေက်းမႈ၊ ခ်စ္စရာ ဓေလ႔စရုိက္ မ်ားရွိေနပါလွ်က္ အျခား ေရျခားေျမျခား တုိင္းတပါးလက္ရာမ်ားကုိ
ပေထြးအေဖေခၚ တမ္းတေနၾကရလွ်င္ ေကာင္းၾကပါဦးမည္လား။ ထိုအမွ်သည္ ကြ်န္ေတာ္႔ ႏွလုံးသားဆီသုိ႔
တံတားထုိေပးလုိက္သည္႔ ဆရာ ေမာင္မုန္းမာန္၏ ေနာက္ထပ္စကားတစ္ခြန္း။
` သစ္ရြက္ေတြ ေၾကြေနလုိက္တာ
တစ္ခ်ဳိ႕ ေလထဲကြ်မ္းထုိး
တစ္ခ်ဳိ႕ ေျမေပၚရွပ္တုိက္
ေဟ႔ ေလစိမ္းေတြ
ခင္ဗ်ားတုိ႔ ဘယ္ေလာက္ဆုိးဆုိး
ခုိးလာတဲ႔ ႏွင္းဆီရနံ႕
ျဖန္႔က်က္ေပးတာ တစ္ခုထဲနဲ႔
ေဟာဒီ ကမာၻႀကီးက ေက်းဇူးေတြ တင္လုိ႔ မဆုံး´
( ေက်းဇူးေတာ္
ေလစိမ္း)
ေလာကႀကီးကေတာ႔ သူ႔အလုိအတုိင္း
ေကာင္းျခင္းဆုိးျခင္း ဆုိတာ ရွိေနဦးမွာပဲ ျဖစ္သည္။ ယခင္ ကလည္း ရွိခဲ႔သည္။ ယခုလည္း
ရွိေနသည္။ ေနာင္လည္း ရွိေနဦးမွာ ျဖစ္သည္။ ျမင္တတ္ဖုိ႔ပဲ လုိပါသည္။ အေကာင္းျမင္စိတ္သည္
အေျပာလြယ္သေလာက္ လက္ခံနားလည္ခြင့္လႊတ္ႏုိင္စြမ္းခက္ခဲလြန္းပါသည္။ ထုိ ေက်းဇူးေတာ္ေလစိမ္းသည္
ဆရာေတာင္တြင္းေမာင္မုန္းမာန္ကတုိက္ရုိက္မေျပာေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ နားျဖင့္
သြယ္၀ုိက္ၾကားလုိက္ရသည္႔ စကားတစ္ခြန္းျဖစ္သည္။ မေျပာဘဲၾကားရေသာ စကားမ်ားသည္
ႏွလုံးသားကုိ မုိးစက္မုိးေပါက္ေလးမ်ားကဲ႕သုိ႔ လာေရာက္ရုိက္ခတ္ေနသည္။ ဂြ်န္လ၏
သည္းသည္းမည္းမည္း မုိးေရစက္မ်ား သည္ ေလာကတခြင္ကုိ ေခတၱခဏေအးခ်မ္းပါေစလိမ္႔မည္။
ထာ၀ရေအးခ်မ္းမႈကိုေတာ႔ မိမိကုိယ္တုိင္ သာ တည္ေဆာက္ရမည္ျဖစ္သည္။ ထုိသုိ႔
ထာ၀ရေအးခ်မ္းမႈကုိ မရႏုိင္ေသးခင္အခ်ိန္ခဏမွာေတာ႔ ရြာေနတဲ႔ မုိးမ်ားကုိ
လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္ခ်င္မိသည္။ အုိင္ေဆး ၀သႏ
ၱ ဟု။
မင္းနဒီခ
၄၊ ဇြန္လ၊ ၂၀၁၃
No comments:
Post a Comment