Saturday, June 15, 2013

သူပဲ အာတီဖစ္ရွဲလ္ သူပဲ မုိးေ၀း



သူပဲ အာတီဖစ္ရွဲလ္ သူပဲ မုိးေ၀း

            ဆရာ မုိးေ၀းနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ လူခ်င္းတစ္ခါမွ မဆုံဖူးေသးေပမယ္႔ မုိးေ၀းဆုိတဲ႔ ကေလာင္နာမည္ ကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ လူငယ္ကဗ်ာဆရာေတြၾကားမွာ မေမ႔မေလ်ာ႔ျဖတ္သန္း စုတုျပဳရတဲ႔ ကဗ်ာ ဆရာတစ္ေယာက္အျဖစ္ ရင္းႏွီးေနခဲ႔ပါတယ္။ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ ႏုိ၀င္ဘာလမွာ ဆရာမုိးေ၀းရဲ႕ သူပဲအၾကမ္း သူပဲအေခ်ာ စာအုပ္ထြက္လာတဲ႔အခါ ကြ်န္ေတာ္တခုတ္တရ ၀ယ္သိမ္းျဖစ္တယ္။ ကုိမုိးေ၀းရဲ႕ ကဗ်ာ ေတြကုိ တစိမ္႔စိမ္႔ျပန္ဖတ္ျဖစ္ပါတယ္။ သူပဲအၾကမ္း သူပဲ အေခ်ာမွာ အမွာစာ ေရးေပးတဲ႔သူက ဆရာ ေအာင္ခ်ိမ္႔နဲ႔ ဆရာ ေဇယ်ာလင္း ႏွစ္ေယာက္။ ဒီထဲက ဆရာေဇယ်ာလင္းေရးတဲ႔ အမွာစာထဲမွာ` မုိးေ၀း ႏွစ္ေယာက္ကုိ စာအုပ္တစ္အုပ္ထဲ မွာ ေတြ႔လုိက္ရတယ္။ မုိးေ၀းႏွစ္ကုိယ္ခြဲမဟုတ္ရင္ ယခင္ မုိးေ၀း(ျမစ္၀ကြ်န္ေးပၚ)နဲ႔ ယခုမုိးေ၀း ။ ႏွစ္ကာလနဲ႔ ခြဲျခားမယ္ဆုိရင္ ၁၉၉၅ မွ ၂၀၀၄  အထိ ေခတ္ေပၚ မုိးေ၀းနဲ႔ ၂၀၀၄ ေနာက္ပုိင္း Non ေခတ္ေပၚမုိးေ၀း ( သုိ႔မဟုတ္) LP ႏြယ္မုိးေ၀း ျဖစ္လာတယ္ ´ လုိ႔ ေျပာထားပါတယ္။ 
 ေနာက္ထပ္ ဆရာေဇယ်ာလင္းအမွာစာထဲက ထပ္ၿပီးေကာက္ႏႈတ္တင္ျပရရင္ `ေခတ္ေပၚမုိးေ၀း ဟာ ရင္ဘတ္ႀကီးနဲ႔ ခံစားၿပီး ေခတ္ေပၚမဟုတ္ေတာ႔တဲ႔ မုိးေ၀းဟာ ဘာသာစကားနဲ႔ ဖြဲ႔စည္း ထားတဲ႔ လူလုပ္ေလာကကုိ ျမင္လာတဲ႔ ေႏွာင္းမုိးေ၀း´ လုိ႔ ထပ္ေရးျပထားပါေသးတယ္။

            သူပဲ အၾကမ္း သူပဲအေခ်ာ ထြက္လာတဲ႔ အခ်ိန္က ၂၀၀၉ ဆုိေတာ႔ ေခတ္ၿပိဳင္ကဗ်ာ အရွိန္ေကာင္းစျပဳလာတဲ႔ ကာလ။ ၂၀၀၅ ကေန ၂၀၀၉ အတြင္းဆရာမုိးေ၀းရဲ႕ LP ဆန္တဲ႔ ကဗ်ာေတြ ကုိ မဂၢဇင္းစာမ်က္ႏွာမ်ားေပၚမွာ ခပ္စိပ္စိပ္ေတြ႔ခြင့္ရတဲ႔ကာလ။ ဥပမာ- အာတီဖစ္ရွဲလ္ မုိးေ၀း၊ ေဘာင္ထဲ က ေၾကာင္မ်ားတုိ႔ဆုိရင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ မိတၱဴကူးၿပီး သိမ္းဆည္းထားျဖစ္သည္ အထိ ႏွစ္သက္မိခဲ႔ ပါတယ္။ ေျပာရရင္ ကုိမုိးေ၀းကုိ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔က အလြယ္တကူ ဆရာေဇယ်ာလင္းႏွင့္ သေဘာတူညီ သူမ်ားထဲမွာ စာရင္းထည္႔ထားတယ္။ ေဇယ်ာလင္း၊ မုိးေ၀း၊ စုိင္း၀င္းျမင့္၊ ၀င္းျမင့္၊ ေမာင္ယုပုိင္ စသည္ျဖင္႔ေပါ႔။ တစ္ခ်ဳိ႕လည္း ဟုတ္ခ်င္မွ ဟုတ္ပါလိမ္႔မယ္။ ဒါကလည္း ကြ်န္ေတာ္တုိ႔က အေ၀းကေန ေစာင့္ၾကည္႔ေလ႔လာရတာဆုိေတာ႔ မွားခ်င္လည္း မွားႏုိင္ပါတယ္။  ဘာပဲေျပာေျပာ အဲဒီအခ်ိန္ ကာလ က LANGUAGE Poetry က လႈပ္လႈပ္ခတ္ ခတ္အျဖစ္ဆုံး။ ဆရာ ေဇယ်ာလင္းရဲ႕ LP ေဆာင္းပါးေတြ ကို လစဥ္မဂၢဇင္းအခ်ဳိ႕မွာ ေစာင့္ဖတ္
ျဖစ္ခဲ႔တယ္။ ေနာက္တစ္ခါ ကုိေအာင္ရင္ၿငိမ္းတုိ႔ရဲ႕ နီယုိေမာ္ဒန္ ကဗ်ာသစ္ ေၾကညာစာတမ္း ထြက္ရွိၿပီးတဲ႔ ေနာက္ LP နဲ႔ နီယုိတုိက္ပြဲေတြ ရုပ္ရွင္ေတးကဗ်ာမွာ၊ ဟန္သစ္မွာ အမ်ားဆုံးေတြ႔ ရတယ္။ ပြဲဆူေနတဲ႔အခ်ိန္ေပါ႔။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကေတာ႔ LP ေရာ နီယုိေရာကုိ သေဘာက်တယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ ဆုိေတာ႔ ပင္မေရစီး ေခတ္ေပၚကဗ်ာကေန ကဗ်ာလမ္းသစ္ေတြ ပြင့္လာ ျမင္သာ လာတာကို သေဘာက်မိတာပါ။ ကြ်န္ေတာ္အဓိကေျပာခ်င္တာကေတာ႔ ျမစ္၀ကြ်န္းေပၚ မုိးေ၀းရဲ႕ ကဗ်ာေတြနဲ႔ LP ႏြယ္ မုိးေ၀း ရဲ႕ ကဗ်ာေတြအေပၚ ကြ်န္ေတာ္႔ခံစားခ်က္ပါ။

            ကြ်န္ေတာ္အေနနဲ႔ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္မွာ ကဗ်ာစတင္ပုံႏွိပ္ခံရတာဆုိေတာ႔ ကုိမုိးေ၀းနဲ႔ဆုိရင္ ကဗ်ာ သက္တမ္း ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုေက်ာ္ေလာက္ကုိ ကြာေ၀းခဲ႔ပါတယ္။ ဒီေတာ႔ ၂၀၀၅
 ေနာက္ပုိင္း ကုိမုိးေ၀း ရဲ႕ ေျပာင္းလဲစျပဳေနတဲ႔ ကဗ်ာဟန္ေတြနဲ႔ အရင္ထိပ္တုိက္တုိးခဲ႔တာပါ။ ဒါေပမယ္႔ ေမာင္ၾကည္သာ (ေတာင္တြင္း)၊ ေမာင္စုိးသစ္ (မႏၱေလး) တုိ႔ရဲ႕ ေက်းဇူးနဲ႔ ကုိမုိးေ၀းရဲ႕ ၂၀၀၅ မတုိင္ခင္ ကဗ်ာေတြ ကေတာ႔ ထိေတြ႔ရင္းႏွီးေနခဲ႔တာ ၾကာပါၿပီ။ ကုိေဇယ်ာလင္းစကား နဲ႔ ျပန္ေျပာရရင္ ျမစ္၀ကြ်န္းေပၚမုိးေ၀း က ကြ်န္ေတာ္႔ရင္ထဲမွာ ခုိင္မာေနခဲ႔တာ ၾကာၿပီ လုိ႔ ေျပာရ မွာပါ။ ကုိမုိးေ၀းရဲ႕ ေခတ္ေပၚကဗ်ာ လက္ရာ ေကာင္းေတြျဖစ္တဲ႔ အမွတ္ရျခင္း၊ ျမစ္၀ကြ်န္းေပၚ၊ ဓါတ္တုိင္၊ ျပန္မေျပာနားမေထာင္ကဗ်ာ၊ သူပဲအၾကမ္း သူပဲအေခ်ာ စတဲ႔ ကဗ်ာေတြဟာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရင္ထဲမွာ အခုိင္အမာေနရာယူထားတဲ႔ ကဗ်ာေတြ ျဖစ္ေနခဲ႔တာပါ။ အဲဒါေၾကာင့္ လည္း အဲဒီအခ်ိန္ ၂၀၀၅ ၀န္းက်င္ ကုိမုိးေ၀းရဲ႕ ေျပာင္းလဲလာတဲ႔ ကဗ်ာဟန္က ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ လူငယ္တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းလက္မခံႏုိင္ခဲ႔ဘူး။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ႔ ကုိမုိးေ၀း ရဲ႕ ေခတ္ေပၚကဗ်ာအရိပ္ ေအာက္က ကြ်န္ေတာ္မထြက္ႏုိင္ေသးတဲ႔အျပင္ ေခတ္ၿပိဳင္ ကဗ်ာကုိ ခ်က္ခ်င္းလက္ခံႏုိင္ေလာက္တဲ႔အထိ ကြ်န္ေတာ္ ကဗ်ာကုိယ္ခံအားမေကာင္းခဲ႔ဘူး။ ဒါေပမယ္႔ အုိင္ဒီယာမဂၢဇင္းရဲ႕ Your Idea မွာ ပါလာတဲ႔ အာတီဖစ္ရွယ္မုိးေ၀းကုိ ဖတ္လုိက္ရတဲ႔အခါ ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ေလးသေဘာက်သြားတယ္။ အဲဒီကဗ်ာေလးကုိ မိတၱဴကူးထားလိုက္ တယ္။ လုိက္ေရးၾကည္႔ မိတယ္။ ကုိေဇယ်ာလင္းရဲ႕ LP ေဆာင္းပါးေတြ ျပန္ဖတ္။ မဂၢဇင္း စာမ်က္ႏွာေတြ ေပၚေရာက္လာတဲ႔ LP ဆန္ဆန္ကဗ်ာေတြဖတ္၊ မိတၱဴကူးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ လူငယ္ကဗ်ာဆရာေတြရဲ႕  ကဗ်ာအေရြ႕မွာ ကုိမုိးေ၀း ကဗ်ာေတြက အေရးပါ ခ႔ဲပါ တယ္။ ၂၀၀၅ ေနာက္ပုိင္း LP ႏြယ္မုိးေ၀းမွာ ကြ်န္ေတာ္႔စိတ္ထဲမွတ္မွတ္ရရ ရွိေနတဲ႔ကဗ်ာေတြကေတာ႔ ေျမႀကီးေတြဟာ ေျခာက္ကုန္ၿပီလား၊ အာတီဖစ္ရွယ္မုိးေ၀း၊ ေဘာင္ထဲက ေၾကာင္မ်ား၊ ပစ္ခ်လုိ္က္ ျပန္ဆြဲယူလုိ္က္၊ ေမေမက ၿပဳံးေနတယ္၊ ေ၀ါဟာရအတြက္ ေနာက္ထပ္တီထြင္ ထားေသာ ေ၀ါဟာရ၊ သမၼတႀကီး ေအ ပီ ေဂ် အဗၺဒူကာလမ္ႏွင့္ ေတြ႔ဆုံျခင္း၊ နားမလည္ျခင္း ဆုိင္းငံ႔ႏွင့္ ၂၀၀၇ ထင္ရွားအခ်ဳိ႕၊  အခ်စ္တစ္ပြဲ နတ္ပြဲတစ္ရာ  စတဲ႔ ကဗ်ာေတြကုိေတာ႔ မွတ္မွတ္ရရႀကိဳက္ပါတယ္။ ဒါကလည္း ကြ်န္ေတာ္ သူပဲအၾကမ္းသူပဲအေခ်ာ စာအုပ္ကုိဖတ္ရင္း စိတ္ႀကိဳက္ကဗ်ာေတြကို မွင္နီ၀ုိင္း ထားမိတာေလးကုိ ျပန္ထုတ္ျပတာပါ။

            အခု၂၀၁၃ ဇြန္လ ၉ ရက္ေန႔မွာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ မႏၱေလးတနဂၤေႏြကဗ်ာေျမသားကေန ဆရာ မုိးေ၀းရဲ႕ `သမၼတႀကီးနဲ႔သုံးေလးမွတ္တုိင္´ ဆုိတဲ႔ကဗ်ာကုိ ေခတ္ေပၚကဗ်ာဆု အျဖစ္ေပး အပ္ ဂုဏ္ျပဳ လုိက္ပါတယ္။ ၂၀၁၂ စက္တင္ဘာလထုတ္ ရုပ္ရွင္ေတးကဗ်ာ မဂၢဇင္းမွာ ေဖာ္ျပ ပါရွိခဲ႔တဲ႔ ကဗ်ာပါ။



သမၼတႀကီးနဲ႔ သုံးေလးမွတ္တုိင္

ဘတ္စ္ကားေတြ တင္သြင္းခြင့္ျပဳေတာ့မယ္ဆိုတဲ့သတင္းကို

သတင္းစာမွာ ဖတ္ခ့ဲရင္း ဘတ္စ္ကားတစ္စီးေပၚမွာ

ငါရယ္၊ သမၼတၾကီးရယ္ ထိုင္ခံုအလြတ္တစ္ခုမွာ ေနရာဦးၾကရင္း ေတြ႔ၾက

ငါတို႔ ကဗ်ာအေၾကာင္းေျပာမိ၊ ငါကလည္း ကဗ်ာေတြ စိစစ္ေရးတင္ရဦးမလား ေမးမိ

သမၼတၾကီးက ရိုးစင္းလွပါတယ္။ သူ မသိပါဘူးတဲ့

သူဟာ တိုင္းျပည္ရဲ႕ အေျခခံလိုအပ္ခ်က္ေတြ တည္ေဆာက္ျခင္းမွာ

အလုပ္မ်ားေနပါသတဲ့။ ဒါနဲ႕ ငါလည္း ေရာက္တတ္ရာရာ

ခု သမၼတၾကီးစီးေနတာ အထူးဘတ္စ္ကားၾကီးေတြေပါ့လို႔

စကူျပဳတ္ ၊ ထုိင္ခုံနဲ႔ ေနတဲ႔ ေနရာလြတ္ကုိ ဦးစားေပးရင္း ေျပာရင္း

အက်ၤ ီဟၿပဲ စပယ္ယာကို ငါးရာတန္တစ္ရြက္ ေပးမိ

၂ ေယာက္စာ အဲဒီမွာ စပယ္ယာက သမၼတၾကီးရဲ႕ ေဘးျပတင္းကေန

ကြမ္းတံေတြး ဗ်စ္ကနဲ ေထြးရင္း တစ္ရာတန္ေပးဖို႕ ေဟာက္လိုက္တာ

ငါခံလိုက္ရ၊ သမၼတၾကီး ျမင္သြားတယ္၊ သမၼတၾကီးကိုလည္း ခရီးသည္ေတြ ျမင္သြားတယ္။

ဒီလိုနဲ့ စံျပ၊ ဒီလိုနဲ့ စိန္ဂြ်န္း၊ ဒီလိုနဲ့ ပဲခူးကလပ္

ဒီလိုနဲ့ အဲဒီေရွ႕  ႏိုင္ငံျခားေရး၀န္ၾကီးရံုးေဟာင္း (ျပဳျပင္ဆဲ) ကို ဖ်တ္ကနဲ၊

ျပီးေတာ့မွ အမ်ိဳးသားျပတိုက္ မတ္တပ္ရပ္ေတြ ျပည့္ၾကပ္ညပ္ေနတဲ့

ဘတ္စ္ကားေပၚမွာ ထိုင္ခံုအျပည့္သာ တင္သည္ ဆိုတဲ့

စာတန္းေလးကို သမၼတၾကီးက ဘာနဲ႕ဆက္စပ္ ေငးရင္ အလံုလမ္းမွာ ပိြဳင့္မိ

ဒရိုင္ဘာက ေရွ႕က တြန့္ဆုတ္ေနတဲ့ နံပါတ္မဲ့ယာဥ္ေတာက္ေတာက္ၾကီးကို က်ိန္ဆဲ

မိုးကလည္း ေမလလယ္မွာ ရြာရင္း

ကားေခါင္မိုးကလည္း ေရေတြယိုက်

ဒီေတာ့မွ သမၼတၾကီးက သက္ျပင္းခ် စကားတစ္ခြန္းေျပာတယ္

ေမာင္ရင္တို႕ ေရးတဲ့ကဗ်ာေတြထဲမွာ ဒါေတြပါလားတဲ့

ဒါဆို ကဗ်ာကိုလည္း တိုင္းျပည္ရဲ႕ အေျခခံလိုအပ္ခ်က္ထဲ ထည္႕ရမတဲ့

ဟုတ္ကဲ့ပါ သမၼတၾကီး၊ က်န္းမာပါေစလို႕ ေျပာရင္း

ေျမနီကုန္း၊ ေျမနီကုန္းမွတ္တိုင္ (ျပိဳင္တူ) တြန္းခ်တာ ခံလိုက္ၾကရတယ္

သမၼတၾကီးဟာ သစ္လြင္လွပတဲ့ ကားမွတ္တိုင္ကို ပြတ္သပ္ၾကည့္ရင္း

တို႕ ဆင္းခဲ့ၾကတာ ေျမနီကုန္းမွတ္တိုင္လားတဲ့

ဟုတ္ကဲ့ပါ သမၼတၾကီး ျပည္သူ႕ ရင္ျပင္ေရွ႕  မွာလုပ္ထားတဲ့

ေျမနီကုန္းမွတ္တိုင္ပါလို႕  ျပန္ေျဖလိုက္ရတယ္

ဒါေတြေကာ ေမာင္ရင္တို႕ ကဗ်ာေတြမွာပါသလားတဲ့

ဒါဆို ကဗ်ာကိုလည္း တိုင္းျပည္ရဲ႕  အေျခခံ လိုအပ္ခ်က္ထဲ ထည္႕ ရမတဲ့

ဒီလိုနဲ႕  ငါနဲ႕ သမၼတၾကီး တကယ့္ေျမနီကုန္းလည္း ေရာက္ေရာ

ေမာလို႕ပန္းလို႕ ေရရွိရာ အရပ္ကို အျမန္ရွာခဲ့ၾက

ေခါင္းေဆာင္နဲ႕  ျပည္သူ  ေခြ်းေပါက္ခ်င္းလဲလွယ္ၾက

ဒီလိုနဲ႕  ေနာက္တစ္ေန႕  မွာ သမၼတၾကီးရဲ႕  က်န္းမာေရးသတင္းေတြ ပ်ံ႕ႏွံ႕ခဲ့တယ္

ငါတို႕ရဲ႕ ကဗ်ာေတြဟာလည္း တိုင္းျပည္ရဲ႕ အေျခခံလိုအပ္ခ်က္ထဲ ပါ/မပါ မွဳန္၀ါးခဲ့တယ္။

မုိးေ၀း



ဒီကဗ်ာကုိ ရုပ္ရွင္ေတးကဗ်ာမွာ စဖတ္လုိက္ရတဲ႔အခ်ိန္ကတည္းက သေဘာက်ႏွစ္သက္ မိၿပီး ကဗ်ာဆုတစ္ဆုေလာက္ ေပးဖုိ႔ေကာင္းတယ္လုိ႔ ေတြးမိတဲ႔အထိ ကုိထြဏ္းေသြးအိမ္ နဲ႔ ေျပာမိခဲ႔ပါ ေသးတယ္။ ကိုထြဏ္းေသြးအိမ္အေနနဲ႔လည္း ဒီကဗ်ာကုိ ေတာ္ေတာ္ေလး ကုိ ႏွစ္ သက္မိတာပါ။ အဲဒီ အခ်ိန္တုန္းက တနဂၤေႏြကဗ်ာေျမသား မလုပ္ျဖစ္ေသးပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဒီကဗ်ာကုိ ကဗ်ာဆု တစ္ဆုအျဖစ္ ေမွ်ာ္မွန္းေနခဲ႔မိတာပါ။ တကယ္တမ္းက်ေတာ႔ ဒီကဗ်ာဟာ ကုိမုိးေ၀းေရးခဲ႔ဖူးတဲ႔ အမွတ္ ရျခင္း၊ သမၼတႀကီး ေအပီေဂ် အဗၺဒူကာလမ္ႏွင့္ ေတြ႔ဆုံျခင္း စတဲ႔ ကဗ်ာေတြနဲ႔ ခပ္ဆင္ဆင္ေရးဖြဲ႔ ထားတဲ႔ ကဗ်ာပါပဲ။ ဒီေနရာမွာ တစ္ခုေျပာခ်င္တာက ေရးဖြဲ႔ပုံပါ။ အမွတ္ရျခင္း ကဗ်ာမွာ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ ကုိ သစ္သားဘတ္စ္ကားအုိႀကီးတစ္စီးေပၚမွာ မာယာေကာ႔ဗ္စကီးနဲ႔ စကားေတြေျပာေနတာကုိ ေတြ႔မိ တဲ႔ အေၾကာင္းကစလုိ႔ ကားေပၚက ျပန္ ဆင္းသြားၾကပုံ၊ အိပ္မက္ျဖစ္ေနပုံ စတာေတြကုိ ေခတ္ေပၚ ကဗ်ာ ဟန္ Lyric ဆန္ဆန္ ေရးဖြဲ႔ ထားၿပီး သမၼတႀကီး ေအပီေဂ်အဗၺဒူကာလမ္ႏွင့္ ေတြ႔ဆုံျခင္းမွာေတာ႔  ပထမဆုံးၿဂိဳလ္တု လႊတ္တင္ေရး စီမံကိန္းဒါရုိက္တာ၊ ကာကြယ္ေရးနဲ႔ ဖြံ႔ၿဖိဳးေရး ဒါရုိက္တာ၊ အစုိးရရဲ႔ သိပၸံဆုိင္ရာ အႀကီး အကဲတစ္ျဖစ္လဲ အိႏၵိယႏုိင္ငံသမၼတႀကီး ေအပီေဂ် အဗၺဒူကာလမ္နဲ႔ အိႏၵိယႏုိင္ငံရဲ႕ ၿမိဳ႕ျပ အင္ဂ်င္နီယာ၊ စြန္႔ဦးတီထြင္သူ၊ ႏုိင္ငံေရးေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူ စတဲ႔သူမ်ားနဲ႔ ေတြ႔ဆုံစကားေျပာ ၾကတာကုိ ေခတ္ၿပိဳင္ကဗ်ာဟန္နဲ႔ ေရးဖြဲ႔ထားတာပါ။

            အခု သမၼတႀကီးနဲ႔ သုံးေလးမွတ္တုိင္ ကဗ်ာမွာေတာ႔ ေခတ္ေပၚလား၊ ေခတ္ၿပိဳင္လား ခြဲျခားရ ခက္တဲ႔ ဟန္မ်ဳိးနဲ႔ ေျပျပစ္ရုိးရွင္းတဲ႔ အေရးအဖြဲ႔မ်ဳိးကုိ အသုံးျပဳထားပါ တယ္။ ေသခ်ာတာ ကေတာ႔ Samplest Form တည္ေဆာက္ေရးသားထားတယ္လုိ႔ ျမင္ပါတယ္။ ဒါကလည္း ကြ်န္ေတာ႔္အျမင္ သက္သက္သာျဖစ္ၿပီး ဒီကဗ်ာဟာ ဘာကဗ်ာ၊ ဘယ္၀ါဒကုိသုံးထားတယ္ဆုိ တာလုိမ်ဳိး ေ၀ဖန္ျခင္းမ ဟုတ္ဘဲ ကြ်န္ေတာ္ျမင္မိတာေလးအရဲစြန္႔ေျပာမိျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။
ေနာက္တစ္ခုကေတာ႔ ကုိမုိးေ၀း ဆီက ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ေမွ်ာ္လင့္မႈပါ။ ျမစ္၀ကြ်န္းေပၚမုိးေ၀းကုိ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ခ်စ္ခဲ႔သလုိ LP ႏြယ္မုိးေ၀း ကုိလည္း ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ႏွစ္သက္စြဲလမ္းခဲ႔ပါတယ္။ ယခုလက္ရွိကာလဟာ ကဗ်ာအေရြ႕ရဲ႕ ျမန္ႏႈန္းျမွင္႔ ဆက္တင္ထဲမွာ LP ႏြယ္ မုိးေ၀းေနာက္ပုိင္း ဘယ္လုိ မုိးေ၀းအျဖစ္ထြက္ေပၚလာဦးမလဲ။ ေနာက္ထပ္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ျမင္ေတြ႔ရမယ္႔ မုိးေ၀းဟာ အခုလက္ရွိ မုိးေ၀းနဲ႔ ဘယ္ေလာက္ကြာေ၀း ႏုိင္ဦးမလဲ။ ဒါေပ မယ္႔ ဘယ္လုိ မုိးေ၀းျဖစ္ျဖစ္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ လူငယ္ကဗ်ာဆရာေတြအတြက္ကေတာ႔ မုိးေ၀းဟာ သူပဲ အာတီဖစ္ရွယ္ သူပဲ မုိးေ၀းျဖစ္ေနဦးမွာပါ။

            ကဗ်ာဆရာ မုိးေ၀း က်န္းမာပါေစ။ ကဗ်ာဆရာေတြတုိင္းရဲ႕ ရင္ဘတ္နဲ႔ ထပ္တူက်တဲ႔ ကဗ်ာမ်ားလည္း ဆက္လက္ေရးသားႏုိင္ပါေစလုိ႔ ဆုေတာင္းလုိက္ရင္း တနဂၤေႏြကဗ်ာေျမသားရဲ႔ ပထမဆုံးေသာေခတ္ေပၚကဗ်ာဆုအတြက္ ဂုဏ္ယူ၀မ္းေျမာက္မိပါေၾကာင္းေျပာၾကားလုိက္ပါေစ။



မင္းနဒီခ

၉၊ ဇြန္လ၊ ၂၀၁၃
( New Style မဂၢဇင္း၊ ဇူလုိင္၊ ၂၀၁၃)

No comments:

Post a Comment