Thursday, October 31, 2013

ေရတြင္းေဟာင္းႀကီး


ေရတြင္းေဟာင္းႀကီး

ကြ်န္ေတာ္႔အိမ္ေလးေရွ႔မွ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီးအေၾကာင္း ေျပာျပခ်င္ပါသည္။ ထုိစကားသည္  အလြယ္ေျပာလုိက္ျခင္းသာ ျဖစ္သည္။ တိတိက်က်ေျပာရမည္ဆုိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္႔ေယာကၡမ ပုိင္ဆုိ္င္ေသာ ေပတစ္ရာပတ္လည္ၿခံ၀င္းႀကီးထဲမွ ေပသုံးဆယ္၀န္းက်င္ ကြ်န္ေတာ္႔အိမ္ေလးေရွ႕တြင္ ရွိေသာ ေရတြင္း ေဟာင္းႀကီးအေၾကာင္း ေျပာျပခ်င္ပါသည္ဟု ေရးရမည္ျဖစ္သည္။ သုိ႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္ေျပာျပခ်င္ သည္မွာ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီး တည္ရွိသည္႔ေနရာမဟုတ္၊ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီး အေၾကာင္းသာ ျဖစ္ပါ သည္။
လသာေသာညမ်ားတြင္ျဖစ္ေစ၊ လမသာေသာညမ်ားတြင္ျဖစ္ေစ ကြ်န္ေတာ္သည္ ထုိေရတြင္း ေဟာင္းႀကီးေဘးရွိ ကြပ္ပ်စ္ကေလးေပၚတြင္ မၾကာခဏထုိင္တတ္ပါသည္။ ထုိကြပ္ပ်စ္ေလးသည္ ကြ်န္ ေတာ္႔ကဗ်ာမ်ား၊ စကားေျပအက္ေဆးမ်ားျဖစ္ေပၚတုိးတက္မႈ၊ ဆုတ္ယုတ္ညံ႔ဖ်င္းမႈမ်ားတြင္ အထူး အေရးပါခဲ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္သည္ ထုိကြပ္ပ်စ္ေလးေပၚတြင္ ထုိင္ရင္း၊ အိပ္ရင္း ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ သုိ႔မဟုတ္ စကားေျပအက္ေဆးတစ္ပုဒ္ကုိ စတင္အေကာင္အထည္ေပၚရန္ စိတ္ကူးတည္ေဆာက္ခဲ႔သည္႔ အႀကိမ္ ေပါင္းမ်ားစြာ ရွိခဲ႔ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္ယခုေျပာခ်င္ေနေသာ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီး အေၾကာင္း ကုိမူ ကဗ်ာအျဖစ္ သုိ႔မဟုတ္ စကားေျပအက္ေဆးတစ္ခုခုအျဖစ္ အသက္သြင္းရန္ မႀကိဳးစားမိခဲ႔ေပ။ ထုိသုိ႔ မႀကိဳးစားမိခဲ႔ သည္႔အတြက္လည္း ကြ်န္ေတာ္ ေနာင္တမရမိခဲ႔ပါ။ ယခုမူ အေၾကာင္းတုိ္က္ဆုိင္ လာေသာေၾကာင့္ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီးအေၾကာင္းကုိ ကြ်န္ေတာ္တခုတ္တရ ေျပာျပခ်င္ေနမိပါသည္။
ေရတြင္းေဟာင္းႀကီးမွာကြ်န္ေတာ္႔ေယာကၡမမ်ား ထုိၿခံႀကီးကုိ စတင္၀ယ္ယူစဥ္တည္း က ေရွးဗမာ အိမ္ႀကီး အိမ္ခန္႔သ႑ာန္ ေရနံ၀ေနေသာအိမ္မႀကီးတစ္လုံးႏွင့္အတူပါရွိခဲ႔ျခင္းျဖစ္သည္။ ထို ေရတြင္းေဟာင္းႀကီးသည္ ၿခံ၏အေရွ႕ေတာင္ေထာင့္တြင္ ၿခဳံႏြယ္မ်ားထူထပ္ဖုံးအုပ္ေနၿပီး သုံးမရ ေတာ႔ သည္႔ အေနအထားမ်ဳိးျဖစ္သည္။ ယခင္တုန္းဆီက ၾကည္လင္ေအးျမေနမည္ျဖစ္ေသာ္လည္း အသုံး မျပဳသည္႔အခ်ိန္ကာလ ၾကာျမင့္ လာေသာေၾကာင့္ ေရတြင္းေကာႀကီးျဖစ္သြားသည္ဟုထင္မိသည္။ထုိ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီး၏ပုံစံသည္ ေျမျပင္မွအထက္သုံးေပအထိ အဂၤေတအုတ္႐ုိးစီထားၿပီး ေလးေထာင့္ ေဘာင္ခတ္ထားျခင္းျဖစ္သည္။ သုိ႔ေသာ္ ထုိေရတြင္းေဟာင္းႀကီး၏ မူလပုံသ႑ာန္အမွန္မွာ ေလးေပ အျမင့္အုတ္႐ုိးျဖင့္ အျပင္ပတ္လည္တြင္ စဥ္႔ရည္သုတ္ထားေသား တြင္း၀ုိင္းႀကီးျဖစ္သည္ဟု ေရွးယခင္ ထုိၿခံပုိင္႐ွင္တစ္ဦး၏ ေျပာျပခ်က္အရသိရသည္။ ထုိပုိင္ရွင္မွာ ယခုအခါမရွိရွာေတာ႔ၿ႔ပီ ျဖစ္ သည္။ က႔ြြ်န္ ေတာ္႔ေယာကၡမႀကီးသည္ ပ်က္စီးၿပိဳက်ေနေသာ တြင္းေဘာင္မ်ားကုိ ၿဖိဳခ်ၿပီး  ျပန္လည္ ျပဳျပင္ ယူခဲ႔သည္။ ထုိ႔ေနာက္ ေရတြင္းတူး၊ ေရတြင္းျပဳျပင္သည္႔ ကြ်မ္းက်င္အလုပ္သမားမ်ား ကုိ ေခၚယူၿပီး ေရျပန္လည္ထြက္ရွိေအာင္ ျပဳလုပ္ခဲ႔ေသာ္လည္း စိမ္႔ေရေလာက္သာ ထြက္ရွိေတာ႔သည္ဟု သိခဲ႔ရ သည္။ ထုိစဥ္က ေရမထြက္ေသာ္လည္း ေရတြင္းႀကီးထဲမွ ဒဂၤါးျပားဟု ယူဆရေသာ ေၾကးျပားတစ္ခ်ဳိ႕ ကုိေတာ႔ ဆယ္ယူရရွိခဲ႔သည္။ ထုိေၾကးျပားမ်ား၏ သက္တမ္းမည္မွ်ရွိေလာက္မည္ဟု တြက္ခ်က္ရန္ မည္သူမွ်စိတ္မ၀င္စားခဲ႔။ ထုိ႔ျပင္ ယခုအခါ သိမ္းဆည္းမထားေသာ ထုိေၾကးျပားမ်ားသည္လည္း မည္သည္႔ေနရာသုိ႔ ေရာက္ရွိေနမွန္းလည္း မည္သူမွမသိခဲ႔ေပ။ ကြ်န္ေတာ္႔ေယာကၡမႀကီးသည္ ေရမ ထြက္ေတာ႔သည္႔ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီးကုိ ပ်ဥ္ခ်ပ္မ်ားျဖင့္ ဖုံးအုပ္လုိက္သည္။ ထုိပ်ဥ္ခ်ပ္မ်ား ေပၚသုိ႔ လည္း အိမ္ေဟာင္းမွခြာယူလာေသာ သြပ္မုိးအေဟာင္းမ်ားျဖင့္ ထပ္မံဖုံးအုပ္လုိက္ျပန္သည္။ ထုိသုိ႔ျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္႔အိမ္ေလးေရွ႕မွ ေရတြင္းႀကီးသည္ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီးအျဖစ္ ယခုအခ်ိန္ထိ တည္ရွိေနခဲ႔ ပါသည္။
                        ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ သူမအိမ္ေထာင္က်သည္႔အခါ ထုိၿခံ၀န္းႀကီးထဲတြင္ ေပသုံးဆယ္၀န္း က်င္ အိမ္ေသးေသးေလးေဆာက္ခဲ႔သည္။ ကုန္က်ေငြမ်ားကုိ ကြ်န္ေတာ္႔ေယာကၡမႀကီးက စုိက္ၿပီး ေဆာက္လုပ္ေပး ခဲ႔ျခင္းလည္းျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္က သူ႔သမီးေခ်ာေလးကုိ သူ႔ရင္ခြင္ထဲမွ ဆြဲထုတ္ ကာ အေ၀းေခၚသြားမည္ကုိ စုိးေသာေၾကာင့္ သူ႔ၿခံ၀င္းထဲတြင္ အိမ္ေလးတစ္လုံး ေဆာက္ေနခြင္႔ေပးခဲ႔ ျခင္းလည္း ျဖစ္ပါသည္။ မည္သုိ႔ဆုိေစ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ ေရကန္အသင့္ ၾကာအသင့္ အဆင္သင့္ တက္ေနလုိက္႐ုံသာ ရွိသည္။ သုိ႔ေသာ္ အဓိကျပႆနာမွာ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီးျဖစ္သည္။ ထုိေရတြင္း ေဟာင္းႀကီးသည္ ကြ်န္ေတာ္႔အိမ္ေသးေသးေလးေရွ႕ မ်က္ႏွာစာတြင္ ခန္႔ခန္႔ထည္ထည္ႀကီး တည္ရွိေန ေလသည္။ အိမ္ထဲအိမ္ျပင္အ၀င္အထြက္လုပ္တုိင္း ကြ်န္ေတာ္ တုိ႔မွာ ထုိေရတြင္းေဟာင္းႀကီးကုိ ေကြ႔ ပတ္ေရွာင္ဖယ္သြားၾကရသည္။ တစ္ခါတစ္ရံကြ်န္ေတာ္႔ လက္ထဲ ေငြစေလးမ်ားရႊင္သည္႔အခါ အိမ္ေရွ႕ ခန္းေလးတုိးခ်ဲ႕ခ်င္ေသာ္လည္း ထုိေရတြင္းေဟာင္းႀကီးကုိငဲ႔ၿပီး လုပ္ခ်င္စိတ္ကုိ ၿမိဳခ်ထားရသည္။ ေရတြင္းေရကန္မဖ်က္စေကာင္းဟု ေရွးလူႀကီးမ်ား၏စကားရွိသည္။ အခ်ဳိ႕ကေတာ႔ ေရတြင္းကုိ ဖ်က္ၿပီး အေပါက္ေသးေသးေလး စတိအျဖစ္ေဖာက္ၾကသည္။ ထုိသုိ႔ျပဳလုပ္ရန္ စိတ္ကူးရွိခဲ႔ေသာ္လည္း အခ်ိန္ ကာလၾကာေသာအခါ ကြ်န္ေတာ္သည္ ထုိေရတြင္းေဟာင္းႀကီးကုိ သံေယာဇဥ္ျဖစ္လာသည္။ ေရတြင္း ေဟာင္းႀကီးမရွိေသာ ကြ်န္ေတာ္႔အိမ္ေလးေ႐ွ႕မ်က္ႏွာစာကုိ စိတ္ကူးျဖင့္ ျမင္ေယာင္မိတုိင္း ေရတြင္း ေဟာင္းႀကီးကုိ လြမ္းသလုိခံစားရသည္။ ထုိသုိ႔ျဖင့္ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီးသည္ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီး အျဖစ္ ယခုအခ်ိန္ထိ တည္ရွိေနခဲ႔ျခင္းလည္းျဖစ္ပါသည္။
                         အခ်ဳိ႕ေသာညမ်ားတြင္ ကြ်န္ေတာ္သည္ ထုိေရတြင္းေဟာင္းႀကီးေပၚတြင္ ထုိင္ကာ ဂစ္တာတီးရင္း သံစဥ္တစ္ခ်ဳိ႕တစ္ေလကုိ ညည္းဆုိျဖစ္ခဲ႔သည္။ အခ်ဳိ႕ေသာညမ်ားတြင္ ထုိေရတြင္း ေဟာင္းႀကီးေဘးမွ ကြပ္ပ်စ္ ကေလးေပၚတြင္ ထုိင္ရင္း ငယ္ဘ၀ကို လြမ္းခ်င္လြမ္းေနမိတတ္ပါသည္။ အခ်ဳိ႕ညမ်ား၏ လေရာင္ သည္ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီးေပၚသုိ႔ ျဖာက်ေနတုိင္း ကြ်န္ေတာ္သည္ အဓိပၸာယ္မဲ႔ စြာျဖင့္ ေရတြင္းေဟာင္းေပၚမွ လေရာင္အား ေငးရီအားက်ေနတတ္ပါသည္။ အခ်ဳိ႕ညမ်ား၏ အေမွာင္ သည္ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီးေပၚသို႔ အုပ္မုိးထားသည္႔အခါ ကြ်န္ေတာ္သည္ ထုိအေမွာင္ထဲမွ ေရတြင္း ေဟာင္းႀကီး ကုိ ေပ်ာက္ကြယ္သြားမွာ စုိးသည္႔အလား စူးစူးစုိက္စုိက္ ရွာေဖြမိခဲ႔သည္။ ထုိသုိ႔ျဖင့္ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီးႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္၏ ပတ္သက္မႈသည္ တစ္စထက္တစ္စ တုိး၀င္စိမ္႔သက္လာခဲ႔ မိပါသည္။ ထုိသုိ႔ျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ စိတ္အလုိမက်မႈေတြရွိလာသည္႔ အခါတုိင္း ေရတြင္းေဟာင္းႀကီး ကုိ ဖြင့္အံေျပာျပလာတတ္ခဲ႔သည္။ ထုိသုိ႔ျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္႔၏ စိတ္အပန္းေျပ ထြက္ေပါက္တစ္ခုအျဖစ္ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီး၏ နံေဘးတြင္ ကဗ်ာမ်ား ရြတ္ျပတတ္ခဲ႔သည္။ ထုိသုိ႔ျဖင့္ ျပႆနာ တစ္ခုသည္ ကြ်န္ေတာ္႔ဆီသုိ႔ ဆုိက္ဆုိက္ၿမိဳက္ၿမိဳက္ေရာက္ရွိလာခဲ႔ျခင္းလည္း ျဖစ္ပါသည္။
                        ထုိညက ကြ်န္ေတာ္သည္ ကြပ္ပ်စ္ေလးေပၚတြင္ ထုိင္ရင္း ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကုိ စိတ္ကူးျဖင့္ တည္ေဆာက္ေနခဲ႔သည္။ အိမ္ခန္းေလးမွ ညအိပ္မီးအလင္းေရာင္သည္ ေမွးမွိန္ေဖ်ာ႔ေရာ႔ကာ အိမ္ အျပင္ဖက္သုိ႔ တုိးထြက္ေနေလသည္။ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ခပ္ေ၀းေ၀းအိမ္နီးခ်င္းတစ္အိမ္ထံမွ လြင့္လွ်ံ လာေသာ စကားသံတစ္ခ်ဳိ႕ တစ္ေလမွလြဲ၍ ညသည္ တိတ္ဆိတ္ေနသည္။ မီးညွိၿပီး မေသာက္ျဖစ္ေသး ေသာ စီးကရတ္တစ္လိပ္ ၏ ျပာစမ်ား သည္ ကြ်န္ေတာ္႔ေျခရင္းတြင္ အတန္းလုိက္ျပဳတ္က်သြားသည္။ ျဖတ္ကနဲတုိက္ခတ္လာေသာ ေလေအးေအးတုိ႔၏ အတုိးအေ၀ွ႕မွာ မန္းက်ည္ရြက္ေလးမ်ား တျဖဳတ္ ျဖဳတ္ ေၾကြက်လာသည္။ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ သုိ႔မဟုတ္ စကားေျပတစ္ပုဒ္အစျပဳဖုိ႔ရာ အေကာင္းဆုံးအခ်ိန္ကာလလည္းျဖစ္ပါသည္။ ထုိအခုိက္အတန္႔ေလးတြင္ ကြ်န္ေတာ႔္နားထဲ အေၾကြေစ႔ တစ္ေစ႔ကုိ လက္မျဖင့္ခတ္ၿပီး ေလထဲလြင့္လုိက္သည္႔အသံလုိမ်ဳိး ` ခြ်င္´ ကနဲ႔ ၾကားလုိက္ရသည္။ အသံသည္ ကြ်န္ေတာ္႔နားႏွင့္ ေတာ္ေတာ္နီးကျဖတ္သြားၿပီး တျဖည္းျဖည္းေ၀းသြားသလုိ ၾကားလုိက္ ရ သည္။ ထုိအသံၾကားလုိက္ရသည္႔အခ်ိန္သည္ ဆယ္စကၠန႔္ေလာက္ေတာ႔ ၾကာလိမ္႔မည္ဟု ထင္ သည္။ ထုိ႔ေနာက္ ေရထဲသုိ႔ ျပဳတ္က်သြားသည္႔အလား `ပလုံ´ဟု အသံေစြ႔ေစြ႔ေလးပါ ၾကားလုိက္ ရသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ပတ္၀န္းက်င္သည္ တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္သြားသည္။ အသံဟူ၍ ငွက္ဆုိးေအာ္သံ၊ သစ္ရြက္ လႈပ္သံမွ်ပင္ မၾကားရေလာက္ေအာင္ တိတ္ဆိတ္ေနသည္။ တထိတ္ထိတ္ခုန္ေနေသာ ကြ်န္ေတာ္႔ ႏွလုံးခုန္သံကုိ ကြ်န္ေတာ္ျပန္ၾကားေနရသည္။ ညသည္ တုတ္တုတ္မွ်မလႈပ္။ ကြ်န္ေတာ္ ပတ္၀န္းက်င္ သည္လည္း အစစအရာရာ ၿငိမ္သက္ေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္ေရတြင္းေဟာင္းႀကီးနားသုိ႔ တုိးသြား လုိက္သည္။ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီးေပၚရွိ သံေခ်းအထပ္ထပ္ကုိက္ေနသည္႔ သြပ္မုိးျပားကုိ အသာ မ ၾကည္႔လုိက္သည္။ သြပ္မုိးျပားေအာက္ တြင္ ေရတြင္းေပါက္အား ဖုံးအုပ္ထားသည္႔ ပ်ဥ္ခ်ပ္ႀကီး။ ထုိ႔ေနာက္ သြပ္မုိးျပားႏွင့္ ပ်ဥ္ခ်ပ္ႀကီးအၾကားတြင္ ပုန္းခုိေနေသာ ပုိးဟပ္မ်ား၊ ျခမ်ား၊ ပ႐ြက္ဆိတ္ အနက္မ်ား လႈပ္လႈပ္ရြရြျဖစ္သြားၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သြပ္မုိးျပားကုိ အသာျပန္ခ်လုိက္သည္။ ` ခြ်င္´ ကနဲမည္လုိက္သည္႔ အသံသည္ မည္သည္႔ေနရာမွလာၿပီး မည္သည္႔ေနရာတြင္ ဆုံးသြားပါသည္လဲ။ ထုိညက အထိတ္တလန္႔စိတ္ႏွင့္ အိပ္ယာ၀င္ခဲ႔ေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ အိပ္မေပ်ာ္ဘဲ မုိးလင္းခဲ႔သည္။ ထုိ႔ျပင္ ထုိညက ကြ်န္ေတာ္ ကဗ်ာမေရးျဖစ္ခဲ႔သလုိ စကားေျပအစအနတစ္ေၾကာင္းတစ္ေလမွ်  မေရးျဖစ္ခဲ႔။
                        ထုိအေၾကာင္းကုိ ကြ်န္ေတာ္မည္သူ႔ကုိမွ မေျပာျဖစ္ခဲ႔သလုိ ကြ်န္ေတာ္ကုိ္ယ္တုိင္လည္း ေနာက္ ရက္မ်ားတြင္ ေမ႔ေမ႔ေပ်ာက္ေပ်ာက္ျဖစ္သြားခဲ႔သည္။ တစ္ခ်ဳိ႕ညမ်ားတြင္ သတိရသလုိျဖစ္မိေသာ္ လည္း ထုိအသံကုိ စူးစမ္းစစ္ေဆးရန္ ကြ်န္ေတာ္အခ်ိန္မေပးႏုိင္ခဲ႔ေပ။  ထုိ႔ျပင္ တုိက္ဆုိင္စြာ ထုိေရတြင္း ေဟာင္းႀကီးအနားတြင္လည္း ကြ်န္ေတာ္ မထုိင္ျဖစ္ခဲ႔သည္႔ ရက္ေတြ မ်ားလာခဲ႔သည္။ ျပႆနာသည္ ထုိသုိ႔ မထုိင္ျဖစ္ျခင္းကပင္ ကြ်န္ေတာ္႔ထံသုိ႔ ဆုိက္ဆုိက္ၿမိဳက္ၿမိဳက္ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ထပ္မံေရာက္ရွိ လာခဲ႔ျပန္ပါသည္။
                        ထုိေန႔က ႐ုံးပိတ္ရက္ တနဂၤေႏြေန႔ျဖစ္ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္သည္ ေရတြင္းေဟာင္း ႀကီးေဘးတြင္ သမီးေလးႏွင့္ ေဆာ႔ကစားေနသည္။ ထုိအခ်ိန္တြင္ သမီးေလးက တစ္စုံတစ္ရာအား ေကာက္ယူၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ထံသုိ႔ လွမ္းပစ္ေပးလုိက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္႔နားထဲတြင္ `ခြ်င္ ´ ကနဲ႔မည္သံကုိ ခပ္တုိးတုိးၾကား လုိက္ၿပီး သမီးလွမ္းပစ္ေပးလုိက္သည္႔ ေလထဲမွ တစ္စုံတစ္ရာကုိ ဖမ္းယူမိလုိက္သည္။ ထုိအရာသည္ ဒဂၤါးျပားတစ္ေစ႔ဟု ယူဆလွ်င္ ရႏုိင္မည္႔ ေၾကးျပားတစ္ျပားျဖစ္ေနေလသည္။ သမီးသည္ ကြ်န္ေတာ္႔၏ အထိတ္တလန္႔ျဖစ္မႈကုိ ၾကည္႔ကာ အားပါးတရ တခစ္ခစ္ရယ္ေမာရင္း ေျပးထြက္ သြားသည္။ ကြ်န္ေတာ္သည္ လက္ထဲမွ ေၾကးျပားေစ႔ကုိ အေသအခ်ာပြတ္ၾကည္႔လုိက္သည္႔အခါ ေဒါင္း႐ုပ္ပုံ ခပ္၀ါး၀ါးကုိ စမ္းသပ္မိသည္။ ထုိေၾကးျပားေစ႔ကုိ ကြ်န္ေတာ္မည္သူ႔ကုိမွ်မျပေတာ႔ဘဲ ဘယ္ဘက္အိပ္ကပ္ေလးထဲသုိ႔ ထည္႔ထားမိလုိက္သည္။ အဘယ္ေၾကာင္႔ ထုိသုိ႔ သိမ္းဆည္းမိလုိက္ ျခင္းကုိလည္း ကြ်န္ေတာ္ ေျပာမျပတတ္။ ကြ်န္ေတာ္႔မသိစိတ္က ကြ်န္ေတာ္႔ကုိ ခုိင္းေစေနသည္ဟုသာ ထင္မွတ္မိပါသည္။
                        ဤသုိ႔ျဖင့္ ေန႔ရက္မ်ားသည္ တေရြ႕ေရြ႕ကုန္ဆုံးသြားခဲ႔သည္။ လသာသည္ျဖစ္ေစ၊ လမသာ သည္ျဖစ္ေစ ကြ်န္ေတာ္သည္ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီးေဘးရွိ ကြပ္ပ်စ္ေလးေပၚတြင္ ထုိင္ၿပီး ေလထဲမွ လြင့္ပ်ံလာမည္႔ အသံတစ္သံကုိ နားစြင့္ေနမိပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ လမ်ားစြာ ၾကာျမင့္ခဲ႔သည္႔တုိင္ ေလထုထဲမွ မည္သည္႔အသံတစ္သံ မွ် ကြ်န္ေတာ္ၾကားခြင့္မရခဲ႔။ တစ္ခါတစ္ရံ စိတ္လိုလက္ရရွိေသာ ေန႔မ်ားတြင္ ေရတြင္းေပါက္ ကုိ ဖုံးအုပ္ထားေသာ ပ်ဥ္ခ်ပ္ႀကီးကုိ မကာ ေရတြင္းေဟာင္းႀကီးထဲသုိ႔ ငုံၾကည္႔ခ်င္မိသည္။ သုိ႔ေသာ္ ထုိသုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ၾကည္႔ျဖစ္မည္ မဟုတ္တာ ေသခ်ာပါသည္။ ထုိ႔ျပင္ ယေန႔ထိ ကြ်န္ေတာ္႔ဘယ္ဘက္အိပ္ကပ္ထဲတြင္လည္း သိမ္းဆည္း ထားေသာ  ေၾကးျပားေစ ႔တစ္ေစ႔ ရွိေနပါေသးသည္။ ကြ်န္ေတာ္သည္ ထုိေၾကးျပားေစ႔ေလးကုိ
ေရတြင္းေဟာင္းႀကီးထဲသုိ႔ ဘယ္ေသာ အခါမွ `ခြ်င္´ကနဲ ျမည္ေအာင္ပစ္ခ်လိမ္႔မည္လည္း မဟုတ္ေခ်။

မင္းနဒီခ
၂၃၊ စက္တင္ဘာ၊ ၂၀၁၃
( Treasure Land, မတ္လ၊ ၂၀၁၄)




No comments:

Post a Comment