Friday, June 9, 2017

ႏွစ္ေယာက္တစ္လမ္းနဲ႔ အနာဂတ္ကုိ ထမ္းခဲ့တယ္

ႏွစ္ေယာက္တစ္လမ္းနဲ႔ အနာဂတ္ကုိ ထမ္းခဲ့တယ္

သူ႔လက္ကေလး ကုိင္ခြင့္ရတဲ့ေန႔က
ကြ်န္ေတာ္ဖ်ားတယ္
အေဖရယ္
အေမရယ္
ကြ်န္ေတာ္ရယ္
သုံးေယာက္သား
သူ႔အေၾကာင္းေတြ ေျပာတဲ့ညက
မုိးလင္း လင္းသြားတယ္။

အိမ္ေသးေသးေလးတစ္လုံး ေဆာက္မယ္
အခန္းေသးေသးေလးတစ္ခန္း ဖြဲ႔မယ္
စာအုပ္စင္နဲ႔ မွန္တင္ခုံကုိ
ေဘးခ်င္းယွဥ္ထားမယ္
မနက္ဆုိရင္ အတူတူမ်က္ႏွာသစ္လုိ႔
ညဆုိရင္ အတူတူဘုရား၀တ္ျပဳလုိ႔
ယဥ္မိတဲ႔ စိတ္ကူးမွာ
အပန္းေျဖခရီးလည္းပါတယ္
မီလွ်ံနာဘ၀လည္းပါတယ္။

ဘာမဆုိ
တစ္ခ်ဳိ႕တ၀က္ဆုိ မလုိခ်င္ဘူး
အကုန္လုံးရမွပဲ လုိခ်င္တယ္ဆုိလုိ႔
သံသရာဘ၀တစ္ေလွ်ာက္လုံးကုိ
သူ႔လက္ထဲ ထည့္ေပးၿပီး
ဘုရားမွာ သစၥာဆုိလုိက္တယ္
ဒါမွ မယုံေသးရင္လည္း
လက္ထပ္ၾကည့္လုိက္ပါလုိ႔
ကြ်န္ေတာ္အတည္ေျပာေတာ့
သူက တခစ္ခစ္ရယ္တယ္။

ဒီလုိနဲ႔
လက္ထပ္ပြဲေလးက်င္းပခဲ့ပါတယ္
ဒီလုိနဲ႔
ကုိယ့္ဘ၀ကုိ သူ႔ဘ၀နဲ႔ထပ္ၿပီး
ေလာကဓံနဲ႔ စီးခ်င္းထုိးခဲ့ၾကပါတယ္
ဒီလုိနဲ႔
သမီးေလးတစ္ေယာက္ရခဲ့ပါတယ္
ကမာၻႀကီးက က်ယ္တယ္
မိသားစုေလးက က်ဥ္းပါတယ္
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔တေတြ
ကမာၻႀကီးကုိ
မိသားစုေလးထဲထည့္ၿပီး
ရလာတဲ့ေပ်ာ္ရႊင္မႈကုိ
မွ်ေ၀စားသုံးခဲ့ပါတယ္။

အခုထိ
တစ္ျခားမိန္းကေလးအေၾကာင္းေျပာမိရင္
သူ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ စိတ္ေကာက္တုန္း
အခုထိ
ဖုန္းေခၚလုိ႔ ခ်က္ခ်င္းမကုိင္ရင္
ကြ်န္ေတာ္ သူ႔ စိတ္ဆုိးတုန္း
အခုထိ
ဆုိင္ကယ္အစုတ္ေလးစီးေနတဲ့
ကြ်န္ေတာ့္ကုိ ျမင္ရင္
သူ အားနာေနတုန္း
အခုထိ
လက္ထပ္လက္စြပ္ေလးလစ္ဟာေနတဲ႔
သူ႔လက္သူၾကြယ္ေလးကုိ ျမင္ရင္
ကြ်န္ေတာ္အားနာေနတုန္း။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ဟာ
မၿမဲတဲ့တရားမွာ
တစ္ေယာက္လက္ကုိ
တစ္ေယာက္ၿမဲေအာင္တြဲရင္း
သံသရာတြင္းနက္နက္ထဲ
ခုန္ ခုန္ဆင္းလုိ႔
ခ်စ္ျခင္းကုိ တြန္းတင္ခဲ့ၾကတယ္
`နိဗၺာန္ဟာ ပ်င္းစရာေကာင္းပါတယ္ အခ်စ္ရယ္´
အဲဒီလုိ
တရားလက္လြတ္ က်ီစယ္စေနာက္ရင္း
ပူေလာင္ျခင္းကုိ ေပြ႔ပုိက္ခ်ည္ေႏွာင္လုိ႔
ကုိယ့္နံေဘးက
သူ ေပ်ာက္သြားမွာ စုိးရိမ္ခဲ့ၾကတယ္။

ေန႔မ်ားရွည္လ်ားလြန္းခဲ႔ေပမယ့္
သာယာခဲ့တယ္
ညမ်ား ေမွာင္မုိက္လြန္းခဲ့ေပမယ့္
ၾကည္ႏူးရတယ္
အခု သူက
ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ သမီးေလး လက္ကိုတြဲ
အခု ကြ်န္ေတာ္က
သူနဲ႔ သမီးေလး လက္ကိုတြဲ
မိသားစုစည္း၀ုိင္းထဲ
၀ုိင္းႀကီးပတ္ပတ္ဒူေ၀ေ၀
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔တေတြ
ကုိယ့္ေ၀စုနဲ႔ကုိယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ရင္း
ေနတတ္လုိ႔
ေက်နပ္ခဲ့ၾကတယ္။

မင္းနဒီခ

၆၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ၊ ၂၀၁၄

No comments:

Post a Comment