ကဗ်ာၿပီး ကဗ်ာ ကဗ်ာဟာလည္ေနတယ္ ကမာၻအတုိင္း တစ္ပတ္ၿပီး တစ္ပတ္
ပြင့္ၿပီး ၿပီးေရာေပါ့ ဒီလုိေရးလုိက္ရင္ ကုိေခ်ာ( သူမ်ားေတြ ေခၚ သလုိ) ကုိ ေစာ္ကားရာမ်ား က်ေန မလား လက္နဲ႕ ေရးဖုိ႔ ႀကိဳးစား ခဲ႔/ဖူး/ၾကည္႔/လုိက္ ပါတယ္ ေျခနဲ႔ ဖ်က္ဖ်က္ ဘာနဲ႔ဖ်က္ဖ်က္ စီးေန တဲ႔ ျမစ္မွာ
( ဟာ ဒါစကားအေဟာင္းႀကီး)ဘယ္သူေရႏွစ္ခါခ်ဳိးႏုိင္မလဲ ေရမ်ားရာ(လုပ္ခ်လုိက္ျပန္ ၿပီ) မုိးရြာလည္း
ကံဆုိးမက ဘယ္သြားသြား ထီးက ေဟာင္းေလာင္းပြင့္ (ဒါက်ေတာ့ ဟုတ္ သြားၿပီ) Open Form သုံးလုိက္တာ
ေခတ္သစ္စနစ္သစ္ရဲ႕ ပြင့္လင္းျမင္သာေသာ ကဗ်ာ စစ္စစ္ (အတုရွိေသးလား ေဟ့လူ ဘယ္လုိခဲြလဲ) ကဗ်ာဟာ ဘယ္သူ႔အတြက္ဆုိတဲ႔ ကလီေရွး အသုံး အႏႈန္း ( ကဗ်ာဟာ ဘယ္သူ႔ လက္ေအာက္ခံပဲ ျဖစ္ရမယ္) နဲ႔
ေခတ္ၿပိဳင္ကဗ်ာရဲ႕ လားရာ ဟာ လာရာလမ္းကုိေသြဖယ္လုိ႔ တေရြ႕ေရြ႕တြားတယ္ ကဗ်ာေရးသူဟာ လက္မလည္ေအာင္ ေတြး/ ေရး / ေမးေနခ်ိန္ ကဗ်ာဖတ္သူဟာ မ်က္စိလည္ လမ္းမွား ဝကၤဘာ /ေထာင္ေခ်ာက္ / ကမ္းပါး အစြန္း သုိ႔ တဝဲလည္လည္ နားလည္သူဟာ မ်က္စိႀကီးနားႀကီးေပါ့ နားမလည္သူဟာ အလုိလုိေနရင္း အႏွိမ္ခံလုိက္ရသလုိ ဟန္ကုိယ္ဖုိ႔ လုပ္ရင္း ရယ္ရယ္က်ဲက်ဲ သီအုိရီ တစ္ခုေကာက္တံဆိပ္ကပ္ မိတ္ကပ္လူး ေပါင္းတင္ ဘာအစ္ဇင္ ညာအစ္ဇင္ေျပာၾကား တုိ႔လူမ်ဳိးမ်ား တန္ခုိးထြားသလုိ ေလထြားသလုိ ၾကားကငထြားပဲခါးနာသလုိလုိ ပစၥခတ္အေျခအေန အုတ္ေရာ ေက်ာက္ေ ရာ ေစ်းေကာင္း ေရာင္းပန္းလွ မ်က္ႏွာပြင့္ (ဟဲ ဟဲ ကုိယ့္လူ Fragmentation ေတြ မလုိအပ္ဘဲ သုံးျပန္ၿပီ) လမ္းသစ္ကေတာ့ ကုိယ့္အုပ္စုနဲ႔ ကုိယ္ေဖာက္ၾကတာေပါ့ ( ဘာ ငါတုိ႔က ကုိယ္ထူ ကုိယ္ထ ကြ) နတ္ကရာ ေမာ့တဲ႔က်ီး အရက္နဲ႔ ျမည္းတာကုိက အႏုပညာ ေရွ႕တန္းမွာ ဘာသာစကားအားသာသူဟာ ေနရာရသလား ေျပာရင္း ဖ်ာခင္းထုိင္ လက္မႈိင္ခ်
ေခတ္သစ္ ယဥ္ေက်းမႈ အႏုပညာမွာ ဦးေဆာင္သူဟာ လူငယ္ေတြပဲ ျဖစ္ရမယ္ (ဒီစကား ဒီလိႈင္းမွာ ၾကားဖူးၿပီးသား ကုိယ့္ဆရာ) ဘာပဲေျပာေျပာ ရာဇဝင္ ရွိတယ္ အေမေျပာတဲ႔ အေမာေျပေလး ကဗ်ာေရးေတာ့ အရွင္ေမြး ေန႔ခ်င္းႀကီးဆုိသလုိ ကုိယ္ ေရး/ ေရြးထားတဲ႔ ကဗ်ာကုိ လြတ္ခ်လုိက္တာ ေလထဲ ဖုန္တေထာင္းေထာင္း။
မင္းနဒီခ
၇.၄.၂၀၁၃
No comments:
Post a Comment