Thursday, April 11, 2013

အသံမျမည္တဲ႔ ေခါင္းေလာင္းဟာ လက္ခုပ္ကုိ တစ္ဖက္တည္းတီးလုိ႔ သူ႔တံဆိပ္သူ ေရႊခ်ဖုိ႕ ေရာက္လာတယ္



အသံမျမည္တဲ႔ ေခါင္းေလာင္းဟာ လက္ခုပ္ကုိ တစ္ဖက္တည္းတီးလုိ႔ သူ႔တံဆိပ္သူ ေရႊခ်ဖုိ႕ ေရာက္လာတယ္



ေျပာျပန္ရင္လည္း ေအာင္မင္းက မဆီမဆုိင္လြန္ဦးမလား အထာမက် ရုပ္တည္တည္ ယဥ္ေက်းမႈက မိဘမသြန္သင္ထားတဲ႔အတုိင္း ပခုံးပုတ္လုိက္ နားရြတ္တံေတြး စြတ္ လုိက္ အႏုပညာ အသံထြက္က ၾကက္တူေရြးစာခ်သလုိ ကုိယ္႔နာမည္ကုိယ္ စာလုံး  ဘယ္လုိေပါင္းမွန္း မသိ သေ၀ထုိးဘယ္လွည္႔ညာလွည္႔မသိ က်ီးၾကည္႔ေၾကာင္ၾကည္႔ အသံေကာင္းဟစ္တဲ႔ အသစ္အသစ္ ကဗ်ာဆရာ ဘယ္လုိျဖစ္တယ္ မသိဘူး ေရးမိတဲ႔ ကဗ်ာမွာ ကေလာင္နာမည္တပ္လုိက္တာနဲ႔ ကဗ်ာျဖစ္ေနၿပီဆုိလား ဆုိက္ကားဆရာ ဗိေႏၶာဆရာ မ်က္လွည္႔ဆရာ ႏြားကုဆရာ မ်က္ႏွာမွာ ဘ၀င္တံဆိပ္ကပ္လုိ႔ ကုိယ္ေရာက္တဲ႔ ၿမိဳ႔မွန္း ေက်ာင္းမွန္း ကန္မွန္းမသိ ကဗ်ာဆရာႀကီးဆုိတာ မရွိဘူးဆုိေတာ႔ ဆရာကုိေလးက သူ႔ကုိသာ သတ္လုိက္ၾကပါေတာ႔တဲ႔ ဆရာ ၾကည္ေအာင္ ရွိရင္ သူေျပာမယ္႔စကားၾကားခ်င္လုိက္တာ ဒဂုန္တာရာမေသေသးဘူး ကုိႏုိင္လင္း ရယ္စရာေတြက ခင္ဗ်ားမေရာင္းလည္း အေၾကြးလာလာခ်ေနလုိ႔ ရယ္စရာကုိေတာင္ မရယ္ခ်င္ေတာ႔တာၾကာၿပီ ကုိရုိးဒီ ေခတ္ကာလက ဖုန္းတစ္လုံးနဲ႔ စာရုိက္တတ္ရင္ ကဗ်ာဆရာျဖစ္ေနတဲ႔ေခတ္ ေက်ာက္ခဲႏွစ္လုံးမီးခတ္တာနဲ႔ ၿမိဳ႕တစ္ၿမိဳ႕ ျပာက်သြားႏုိင္တဲ႔ေခတ္ ထဆင္ထူးကုိ ဏႀကီးနဲ႔သတ္လည္း သည္းခံလုိက္ ရတာပဲမဟုတ္လား ကုိျမတ္ေရ မႏၱေလးရုပ္ရွင္မွာ ကုိယ္႔ထီးကုိယ္႔နန္း ေဆာင္ၾကငွန္း က စည္းကမ္းေဖာက္လုိ႔ ထီးနန္းေပ်ာက္ခဲ႔ရၿပီ ယဥ္ေက်းမႈေပ်ာက္ရင္ မႏၱေလးေပ်ာက္ သြားဦးမလား ဒီတစ္ခါ ယဥ္ေက်းမႈအေတာင္မေပါက္တဲ႔ ေကာင္ေတြအတြက္ ကေလာင္ကုိထက္ေအာင္ေသြးထားတယ္ ငါ႔ၿမိဳ႕ဟာ လိပ္လုိသြားသြား ခရုလုိေႏွးေႏွး ကဗ်ာက မႏၱေလးမပါဘဲ ဘယ္ေခတ္ကမွ မေရြ႕ခဲ႔ဘူးဆုိတာ သမုိင္းျပန္သင္ ငါ႔ညီ အရက္ဆုိင္သြားေတာလားမွာ ကဗ်ာဟာ ေအာ္ဟစ္ခံ တြန္းထုိးခံ အျမည္းခံအႏုပညာ အဆင့္ေလာက္နဲ႔ေတာ႔ မုိးစုိမခံခ်င္ပါနဲ႔ေတာ႔ ငါၿမိဳ႕ဟာ ေနပူရင္ ပူမယ္ ဖုန္ထူရင္ ထူမယ္ အသစ္အသစ္နဲ႔ ကမာၻတစ္ပတ္ျပန္လာတဲ႔ အေပါစားမိန္းမပ်က္ တစ္ေယာက္ ထက္ သနပ္ခါးပါးကြက္က်ားမေလးကုိ ခ်စ္ရင္ ခ်စ္မယ္ သံေယာင္ လုိက္ ေရ စုန္ေမ်ာ  ေနာက္ေက်ာဓါးထုိးတဲ႔ အကြက္နဲ႔ ဘယ္ေတာ႔မွ ကုိယ္႔ဖိနပ္ကုိယ္ျပန္ မကုိက္ဘူး အဲလုိေကာင္ေတြအတြက္လည္း မုိးဘယ္ေတာ႔မွ မရြာဘူး။



မင္းနဒီခ

၂၆၊ မတ္လ၊ ၂၀၁၃

No comments:

Post a Comment