Friday, April 12, 2013

ေပ်ာက္ဆုံးသြားေသာ အကၡရာမ်ား

ေပ်ာက္ဆုံးသြားေသာ အကၡရာမ်ား 

            ေနသည္အေရွ႕အရပ္မွ၀င္၍ အေနာက္အရပ္သုိ႔ ထြက္သြားသည္။ ေနထြက္ ရာအရပ္ကုိ မ်က္ႏွာ မူပါ။ လက္ႏွစ္ဖက္ကုိ ဆန္႔တန္းပါ။ လက္၀ဲဘက္သည္ ေတာင္ အရပ္ျဖစ္၍ လက္ယာဘက္ သည္ ေျမာက္အရပ္ျဖစ္သည္။ ထုိသုိ႔ျဖင့္ အစက တည္း က မွားခဲ႔သည္။ အတိတ္ဆုိသည္မွာ ျပန္လည္ ျပင္ဆင္ ရန္ မျဖစ္ႏုိင္ေတာ႔ေသာ ထီလက္မွတ္တစ္ေစာင္၏ သက္ေသတစ္ခုသာ ျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္၏ ေပ်ာက္ဆုံး သြားေသာ ထီလက္မွတ္တစ္ေစာင္၏ အကၡရာႏွင့္ ဂဏန္းမ်ားမွာ ( အ ၉၉၉၉၉၉) ျဖစ္ သည္။
           ဤသုိ႔ျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ အၿမဲတမ္းတစ္လုိေနသည္႔ တီတူးတစ္ေကာင္ သာ ျဖစ္ပါသည္။ မုိးၿပိဳေတာ႔ပါမည္ေလာ။ သုိ႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္႔တြင္ ေကာင္းကင္ ကုိ ေျခကန္ထားေသာ ေျခေထာက္မ်ား မရွိပါ။ ဤသုိ႔ျဖင့္ ေပ်ာက္ဆုံးသြားေသာ
ေျခေထာက္မ်ားကုိရွာေဖြရန္ တစ္ၿမိဳ႔၀င္တစ္ၿမဳိ႕ထြက္ ေျခဆန္႔ခဲ႔ပါသည္။ ေရသာမ်ား ၍ ငါးမေတြ႔ဆုိသကဲ႕သုိ႔ ေျခေထာက္ေတြ အမ်ားႀကီးေတြ႔ခဲ႔ေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ ၏ ေပ်ာက္ဆုံးေနေသာ ေျခေထာက္မ်ားကုိမူ မေတြ႔ခဲ႔ပါ။ ဤသို႔ျဖင့္ဇာတိၿမိဳ႕ေလးသုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ျပန္လာခဲ႔ပါသည္။ ဇာတိၿမိဳ႕ေလးသည္ အရင္အတုိင္း ဘာမွ မေျပာင္းမလဲ။
ႏႈတ္ခမ္းေတြ နီရဲေနေအာင္ဆုိးထားေသာ ေကာက္စိုက္သမေလး တစ္ေယာက္၏ အၿပံဳးျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္႔ကုိ ႀကိဳသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ဘာစကားတစ္ခြန္း မွ ျပန္မေျပာျဖစ္ပါ။ ပင္ပန္းႏြမ္းလ်စြာျဖင့္ ေခါင္းငုိက္စုိက္ခ်၍ ကြ်န္ေတာ္႔ အိမ္ေလးသုိ႔ တန္းတန္းမတ္မတ္
ျပန္ခဲ႔သည္။ အိမ္ေလး၏ အ၀င္တံခါးသည္ ကြ်န္ေတာ္ ထြက္လာ ခဲ႔စဥ္ကအတုိင္း သံႀကိဳးအထပ္ထပ္ျဖင့္ သူ႔ကုိယ္သူ ေသာ႔ခတ္ထားဆဲျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူ႔ကုိ လြတ္လပ္ခြင့္ေပးလုိက္သည္။ ၿခံ၀င္းတံခါးသည္ ေပ်ာ္ရႊင္ျမဴးတူးစြာျဖင့္ တက်ီက်ီ အသံေပးၿပီး အိမ္ေမြး ေခြးတစ္ေကာင္လုိ ကြ်န္ေတာ္႔ကုိ ႏႈတ္ခြန္းဆက္ေတာ႔သည္။ အိမ္ကေလးသည္ ပ်င္းရိေျခာက္ေသြ႔ စြာ ျဖင့္ သူ၏ ေန႔ညမ်ားကုိ ျဖတ္သန္းခဲ႔ ရသည္ မွာ ေသခ်ာလြန္းပါသည္။ ထုိ႔အတြက္ အိမ္ကေလးကုိ ကြ်န္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါသည္။
            သုိ႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္႔အထင္သည္ တက္တက္စင္ေအာင္ လြဲသြားသည္။ အိမ္ကေလး၏ ေလွကားတက္ရင္းတြင္ ေယာကၤ်ားစီးဖိနပ္တစ္ရံႏွင့္ မိန္းမစီး ဖိနပ္ တစ္ရံကုိ ေတြ႔လုိက္ရသည္။ ေသခ်ာပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ေသာ႔ခတ္ထားေသာ အိမ္ေလးထဲတြင္ မည္သူေတြ ၀င္ေရာက္ေနထုိင္ ေနၾကပါသည္လဲ။ ေျခသံ မၾကားေစ ရန္ အသာအယာဖြနင္းလ်က္ တံခါးအနားသုိ႔ တုိးကပ္လုိက္သည္။ ထုိ႔ေနာက္
ေသာ႔ေပါက္ မွ တဆင့္ အိမ္ခန္းထဲသုိ႔ အသာအယာေခ်ာင္းၾကည္႔လုိက္ေသာအခါ
ကြ်န္ေတာ္ ျမင္ဖူးသလုိရွိသည္႔ မိန္းမတစ္ေယာက္ကို ေတြ႔ရသည္။ ပုိ၍ ထူးျခားသည္ မွာ သူမလက္ထဲတြင္ လသားအရြယ္ကေလးတစ္ေယာက္ရွိသည္။ သူမသည္ ထုိလသားရြယ္ကေလးအား ေပြ႔ခ်ီေခ်ာ႔ျမဴ ေနသည္။ သူမ ဆုိေနသည္မွာ ကြ်န္ေတာ္႔
ေမေမ ကြ်န္ေတာ္႔အား ေခ်ာ႔သိပ္ခဲ႔ဖူးသည္႔ သားေခ်ာ႔ေတး တစ္ပုဒ္ျဖစ္သည္။ ထုိမွ တစ္ဆင္႔ မ်က္လုံးကုိ ေ၀႔၀ဲကစားၾကည္႔လုိက္သည္႔အခါ ကြ်န္ေတာ္ အၿမဲတမ္း စာေရးေလ႔ရွိေသာ စာေရးစားပြဲတြင္ အက်အနထုိင္၍ စာေရးေနေသာ လူရြယ္ တစ္ေယာက္ကုိ ေတြ႔သည္။ သူတုိ႔ဘယ္သူေတြလဲ။ ပုိၿပီးေသခ်ာေအာင္ ဖုန္ေတြ အထပ္ထပ္လိပ္တက္ေနေသာ ျပတင္း မွန္တံခါးနား ကပ္ကာ ထပ္ၾကည္႔လုိက္သည္။ အမ်ဳိးသမီးကေတာ႔ ေပြ႔ခ်ီထားေသာ ကေလးအား ယခင္အတုိင္း ေတးဆုိေခ်ာ႔ သိပ္ လ်က္။ စာေရးစားပြဲတြင္ စာေရးေနေသာ လူူရြယ္မွာ စားပြဲေအာက္ေျခ တြင္ ျပဳတ္ က်ေနေသာ ေဆးေပါ႔လိပ္တုိ ကုိ ကုန္းေကာက္လုိက္သည္။ ထုိေနာက္ မီးျခစ္ကုိ အသာ အယာျခစ္ကာ ေဆးေပါ႔လိပ္ကို မီးညွိလုိက္သည္။ ` ဟာ ´ ။ ကြ်န္ေတာ္ အရမ္းအံ႔အားသင့္သြားသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆုိေသာ္ ကြ်န္ေတာ္႔စာေရးစားပြဲတြင္ အက်အနထုိင္ကာ စာေရးၿပီး ကြ်န္ေတာ္ သုံးေနက် မီးျခစ္ျခစ္ကာ ကြ်န္ေတာ္ေသာက္ ၿပီး ပစ္ခ်ထားခဲ႔ေသာ ေဆးလိပ္တုိကုိ ေကာက္ကာ ေသာက္ေနသူမွာ ကြ်န္ေတာ္ ကုိယ္တုိင္ ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။
             ထုိသူမွာ ကြ်န္ေတာ္ျဖစ္သည္ဟု ဆုိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္မွာ မည္သူျဖစ္သလဲ။ သူကေရာ တကယ္ပဲ ကြ်န္ေတာ္လား။ ဒါဆုိ ကြ်န္ေတာ္နာမည္ ဘယ္သူလဲ။ အိမ္ထဲမွာ အမ်ဳိးသမီးက ကြ်န္ေတာ္႔ဇနီးလား။ ဒါဆုိ ထုိအမ်ဳိးသမီးေပြ႔ခ်ီေခ်ာ႔ျမဴေန
ေသာ ကေလးမွာ ကြ်န္ေတာ႔္ ကေလးလား။ ကြ်န္ေတာ္႔ ကေလး ဆုိ လွ်င္ ထုိကေလး သည္ ေယာကၤ်ားေလးလား ။ မိန္းကေလးလား ။ ထုိကေလးနာမည္မွာ သူ႔မ်ဳိးရုိးစဥ္ ဆက္မွည္႔ေခၚလာေသာ ေနာက္ဆုံးစာလုံးကုိ ထည္႔မွည္႔ေခၚထားပါသလား။ အေသ အခ်ာ ျပန္စဥ္း စား ၾကည္႔ေတာ႔ သူ႔မွာ မိန္းမႏွင့္ ကေလးရွိခဲ႔သလား မရွိခဲ႔ဘူးလား ဆုိတာကုိပင္ ျပန္စဥ္းစား မရႏိုင္ေတာ႔။ စာက်က္မထားေသာ ကေလးတစ္ေယာက္၏ လက္ထဲ စာေမးပြဲေမးခြန္း စာရြက္တစ္ရြက္ ေရာက္လာ သလုိ ကြ်န္ေတာ္႔ေခါင္းထဲက ထြက္က်လာေသာ ေမးခြန္းမ်ားကုိ ၾကည္႔ကာ ကြ်န္ေတာ္ ထိတ္လန္႔ စိတ္ပ်က္ေနမိ သည္။ ေမးခြန္းမ်ားစြာအတြက္ အေျဖသည္ ဘာတစ္ခုမွ သူ႔ဘက္မွာ ရွိမေနခဲ႔။ စိတ္ရႈပ္ေထြးကာ ဦးေခါင္းထဲမွ တဆစ္ဆစ္ႏွင့္ ထုိးကုိက္ေနသည္။ အိပ္ကပ္ထဲသုိ႔ စမး္ၾကည္႔ မိသည္႔အခါ သူေသာက္ေနၾကျဖစ္ဟန္တူေသာ ေခါင္းကုိက္ေပ်ာက္ေဆး
ျပားတစ္ကဒ္ကုိ ေတြ႔သည္။ ေဆးကဒ္တြင္ ဘုိင္အုိဂ်က္ဆစ္ နံပါတ္တစ္ ဟု ေရးထား သည္။ သူမၾကခဏ ထုိသုိ႔ ေခါင္းကုိက္ တတ္ပါသလား။ ယခင္ေသာက္ခဲ႔႔ေသာ
ေဆးျပား မ်ားသည္လည္း ဘယ္အေၾကာင္းေၾကာင့္ ေသာက္ခဲ႔ ပါသည္လဲ။ မစဥ္းစားခ်င္ေတာ႔။ ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ႔ သူ႔ေခါင္းသည္ တဆစ္ဆစ္ႏွင့္ နာက်င္စြာ ကုိက္ခဲလြန္းေနၿပီ ျဖစ္သည္။ ေဆးကဒ္တြင္ ရုိက္ထားေသာ သက္တမ္း
ေန႔စြဲအရ ထုိေဆးကဒ္သည္ ဒီဇင္ဘာ ႏွစ္ဆယ္႔တစ္ရက္တြင္ သက္တမ္းကုန္ဆုံးမည္
ျဖစ္သည္။ ျပႆနာမရွိပါ။ ကြ်န္ေတာ္ ေဆးတစ္လုံးကုိ ခ်က္ခ်င္းေသာက္ပစ္ လုိက္ သည္။ ယေန႔သည္ ဒီဇင္ဘာ ႏွစ္ဆယ္႔ႏွစ္ရက္ျဖစ္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ နံပါတ္တစ္ မ်ား ကုိ ကြ်န္ေတာ္မုနး္သည္။ တျဖည္းျဖည္းႏွင့္ကြ်န္ေတာ္႔မ်က္လုံးေတြ ေလးလံလာသည္။
အရာရာသည္အေမွာင္အတိက်သြားသလုိျဖစ္ၿပီးသိပ္မၾကာခင္မွ ကြ်န္ေတာ္ေကာင္းစြာ အိပ္ေပ်ာ္ သြားေတာ႔သည္။
        မည္မွ်ၾကာေအာင္ အိပ္ေပ်ာ္သြားသလဲ ကြ်န္ေတာ္မသိ။ ကြ်န္ေတာ္ႏုိးလာသည္႔ အခါ ကြ်န္ေတာ္႔ နံေဘးမွာ ကြ်န္ေတာ္႔ကို စုိက္ၾကည္႔ေနေသာ လူတစ္ယာက္ ကုိ ေတြ႔လုိက္ရသည္။ ေန႔ခင္းႀကီးျဖစ္ေပမဲ႔ သူ႔လက္ထဲတြင္ လက္စြဲမီးအိမ္တစ္လုံး ကုိင္ထားသည္ကုိ ေတြ႔ရသည္။ ထုိသူသည္ တစ္ကုိယ္ေတာ္ ဆႏၵေဖာ္ထုတ္ေနသူ တစ္ေယာက္လား။ သူသည္ ကြ်န္ေတာ႔္အား စကားေျပာခ်င္ေနဟန္ ရွိသည္။ ထုိ အခ်ိန္တြင္ လမ္းမေပၚ၌ ေရခ်ဳိးရင္း တန္းလန္းထြက္ေျပးလာေသာ အရူးတစ္ေယာက္ အား ကုိယ္လုံးတီး အ၀တ္အစားျဖင့္ ခုန္ေပါက္ေျပးလႊားသြားသည္ကုိ ေတြ႔လိုက္ရ သည္။ (ထုိသူသည္ ေနာင္အခါတြင္ အာခိမိဒိနိယာမဟူေသာ သီအုိရီသေဘာ တရား တစ္ခုျဖင့္ ေက်ာ္ၾကားလာ လိမ္႔မည္မွန္း ထုိအခ်ိန္က ကြ်န္ေတာ္ မသိခဲ႔)။ ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္မလွမ္းမကမ္းရွိ သစ္ပင္တစ္ပင္ေအာက္တြင္ လူတစ္ေယာက္ ထုိင္ေန သည္။ သူ႔ေခါင္းေပၚတြင္ မၾကာခင္ေၾကြက်ေတာ႔မည္႔ ပန္းသီးတစ္လုံး ရွိသည္။ ကြ်န္ေတာ္ အရမ္း ဆာေလာင္မြတ္သိပ္ေနေသာ္လည္း ထုိပန္းသီးအား ကြ်န္ေတာ္ ခူးမစားမိခဲ႔။ ထုိပန္းသီး ကြ်န္ေတာ္မစားမိသည္႔အတြက္ ကမာၻေျမ၏ ဆြဲငင္အားကို တစ္စုံတစ္ေယာက္က ရွာေဖြ ေတြ႔ရွိ သြားခဲ႔သည္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ထုိတစ္စုံတစ္ေယာက္ သည္ ကြ်န္ေတာ္႔အား ေက်းဇူးတင္ရန္ မလုိပါ။
            ထုိေနရာမွ စိတ္ပ်က္စြာ ကြ်န္ေတာ္ ဆက္လက္ထြက္ခြာလာခဲ႔သည္။ သုိ႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္႔တြင္ ေျခေထာက္မ်ားမရွိ။ ေျခေထာက္မ်ားမရွိသျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္႔ ၏ ေပ်ာက္ဆုံးသြားေသာ ေျခေထာက္ မ်ား အား ရွာေဖြရန္ ကြ်န္ေတာ္ခရီးဆက္ ရဦး မည္။ မည္သည္႔အရာမွ မထူးဆန္းေတာ႔ပါ။ ဂရိႏုိင္ငံ၏ ျမစ္ေဘးတြင္ ေဟရာကလုိက္ တပ္စ္ဟု ေခၚေသာ လူတစ္ေယာက္ သူ႔ေကာင္မေလးႏွင့္ လမ္းေလွ်ာက္ ေကာင္း လမ္းေလွ်ာက္ေနပါလိမ္႔မည္။ ကြ်န္ေတာ္ အမွတ္တမဲ႔ လက္မွ နာရီအား ၾကည္႔လုိက္ မိသည္။ သုိ႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္နာရီမပတ္ျဖစ္သည္မွာ အခ်ိန္ကာလအားျဖင့္ နာရီေပါင္း မ်ားစြာ ၾကာျမင့္ခဲ႔ၿပီ ျဖစ္သည္။တရားသူႀကီးေရွ႕ေမွာက္တြင္ အခ်ိန္ႏွင့္အမွ် လိမ္လည္ထြက္ဆုိတတ္ေသာ တရားခံတစ္ခုကုိ ျပပါဆုိလွ်င္ နာရီတစ္လုံး ကုိသာ ျပရ မည္ ျဖစ္သည္။ ထုိ႔ျပင္ ကမာၻေပၚတြင္ မယုံၾကည္ရဆုံးေသာ အရာမွာ အခ်ိန္ကာလ မ်ားသာ ျဖစ္ေၾကာင္း နာရီတစ္လုံးခ်င္းစီကုိ ၾကည္႔၍ ဆုံးျဖတ္ႏုိင္ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္ထံ၌ နာရီတစ္လုံးရွိသည္ျဖစ္ေစ မရွိသည္ျဖစ္ေစ အခ်ိန္ကာလသည္ ကြ်န္ေတာ္႔ နံေဘးမွ ဘယ္လုိမွ ေမာင္းထုတ္လုိ႔မရေအာင္ တြယ္ကပ္ေနသည္႔ မခ်စ္ မႏွစ္သက္ေသာသူသာ ျဖစ္သည္။ မုိးၿပိဳေတာ႔ပါမည္လား။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြ်န္ေတာ္ ၏ ေပ်ာက္ဆုံးသြားေသာေျခေထာက္မ်ားကုိ ရွာေဖြရန္ ဆက္လက္ထြက္ခြာရဦး မည္ ျဖစ္သည္။ လြန္ခဲ႔ေသာ ႏွစ္မ်ားစြာက။ ေတာင္းပန္ပါသည္။ လြန္ခဲ႔ေသာ စာေၾကာင္းအနည္းငယ္ခန္႔က ကြ်န္ေတာ္ပုိင္ဆုိင္ခဲ႔ဖူးေသာ အရာမ်ားမွာ မိန္းမ တစ္ေယာက္၊ ကေလးငယ္တစ္ဦး၊ ေသာက္လက္စ ေဆးေပါ႔လိပ္ႏွင့္ လက္စမသတ္ ရေသးေသာ အက္ေဆး တစ္ပုဒ္ပါ၀င္ခဲ႔ပါသည္။
            မိန္းမသည္ ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ မလွမ္းမကမ္းတြင္သူ႔ရင္ခြင္ထဲ၌ ေပြ႔ခ်ီထားေသာ ကေလးအား ေတးဆုိ ေခ်ာ႔ျမဴေနၿပီး ေသာက္လက္စ ေဆးေပါ႔လိပ္တုိမွာ စားပြဲခုံ
ေအာက္သုိ႔ ျပဳတ္က်ေနသည္။ လက္စမသတ္ရေသးေသာ အက္ေဆးတစ္ပုဒ္ကုိဆက္
ေရးရန္ ကြ်န္ေတာ္ႀကိဳးစားၾကည္႔သည္႔အခါ ထိတ္လန္႔အံ့ၾသစရာေကာင္းလြန္းစြာပင္ ကြ်န္ေတာ္႔အက္ေဆးထဲမွ အကၡရာစာလုံးမ်ားမွာ ေပ်ာက္ဆုံး ေနေလခဲ႔ေတာ႔သည္။
သည္။ မိတ္ေဆြ ေက်းဇူးျပဳၿပီး ေပ်ာက္ဆုံးေနေသာ အကၡရာမ်ားအား ေတြ႔လွ်င္ ကြ်န္ေတာ္႔အား အေၾကာင္းၾကားပါ။ သတိျပဳရန္မွာ ထုိအကၡရာမ်ားတြင္ ေကာင္းကင္ ကုိ ေျခကန္ ထားေသာ ေျခေထာက္မ်ားမရွိ။

မင္းနဒီခ

No comments:

Post a Comment