Thursday, April 11, 2013

ဂႏၳ၀င္လက္ေရး၊ မုန္တုိ္င္းကဗ်ာ၊ မမအလကၤာ ( ကဗ်ာစာအုပ္ခံစားမႈ)



ဂႏၳ၀င္လက္ေရး၊ မုန္တုိ္င္းကဗ်ာ၊ မမအလကၤာ

စာအုပ္အမည္                 မမအလကၤာ
ေရးသူ                         ေမာင္ႏုိင္လင္း ( ေကာလင္း)
ထုတ္ေ၀သည္႔ ကာလ        ၂၀၁၃၊ ဇန္န၀ါရီ
ထုတ္ေ၀သည္႔ တုိက္         စံပယ္နံ႕သာစာေပ

        ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ ေမာင္ႏုိင္လင္း(ေကာလင္း) သိကြ်မ္းမိတ္ေဆြျဖစ္ခဲ႔သည္မွာ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္ေလာက္ကတည္းက ျဖစ္ေပမယ္႔ တကယ္တမ္း ထဲထဲ၀င္၀င္ရင္းရင္းႏွီးႏွီးေပါင္းျဖစ္တာက ၂၀၁၂ ႏွစ္ဆန္းပုိင္းေလာကျဖစ္သည္။ ၂၀၁၂ မႏၱေလး သႀကၤန္ ေတာ္ရိေလ်ာ္ရိသံခ်ပ္အဖဲြ႔ စတင္စီစဥ္ေတာ႔ စာေရးဆရာ စုိးေအာင္( မႏၱေလး)၊ စုိးဘားဒုိင္၊ ခင္ေအာင္၀င့္တုိ႔၏ ဦးေဆာင္မႈႏွင့္အတူ  သူႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္တက္တက္ၾကြၾကြပါ၀င္လႈပ္ရွားျဖစ္ခဲ႔သည္။ လူခ်င္းပုိမုိရင္းႏွီးခဲ႔သည္႔အျပင္ စိတ္ခ်င္း ပါ နီးခဲ႔ၾကသည္။ ဒီလုိႏွင့္ ၂၀၁၂ ဇူလုိင္လမွာ ေကာင္းကင္မွာ ၾကယ္ေတြစုံၿပီဆုိေပမယ္႔ လုိ႔ ေခါင္းစဥ္ေပးထားသည္႔ သူ၏ ကဗ်ာလုံးခ်င္းစာအုပ္တစ္အုပ္ထြက္လာသည္။ အဲဒီအရင္က မႏၱေလး၀တၳဳတုိေရႊေခတ္ စာေရးဆရာမ်ားျဖစ္ၾကသည္႔  ၀င္း၀င္းျမင့္ ( နန္းေတာ္ေရွ႕)၊ ေမေမာင္၊ ေနမ်ိဳး၊ စုိးဘားဒုိင္၊ စုိးေအာင္( မႏၱေလး)၊ မုိသွ်န္းတုိ႔ႏွင့္ အတူ ခုႏွစ္ႀကိဳးတပ္ဂစ္တာ ၀တၳဳတုိစုစည္းမႈစာအုပ္ေလးတစ္အုပ္ ၂၀၀၉ ေအာက္တုိဘာလတြင္ သူ၏ စံပယ္နံ႕သာစာအုပ္တုိက္မွ ပထမဆုံး ထုတ္ျဖစ္ ခဲ႔သည္။ ယခု မမအလကၤာ အခ်စ္ကဗ်ာရွည္ စာအုပ္မွာ စံပယ္နံ႕သာစာေပ၏ တတိယေျမာက္ေျခလွမ္းဆုိလည္း မမွား။ ေမာင္ႏုိင္လင္း (ေကာလင္း)၏ စာေရးသက္ (၁၅)ႏွစ္ခန္႔သက္တမ္းအတြင္း ရုိးရာ ကေလာင္ခြဲျဖင့္ ေရးခဲ႔ေသာ အခ်စ္ ကဗ်ာ ၊ အခ်စ္၀တၳဳမ်ားအပါအ၀င္ ကဗ်ာ၊ ၀တၳဳတုိမ်ားေရးအားေကာင္းခဲ႔သေလာက္ စာအုပ္အျဖစ္ထြက္ရွိလာမႈမွာ နည္းေသး သည္ဟု ဆုိရမည္ျဖစ္သည္။ သုိ႔ေသာ္ တစ္အုပ္ဆုိ ဆုိသေလာက္ ကဗ်ာဖတ္သူမ်ားအား စိတ္ေက်နပ္မႈေပးႏုိင္သည္ ကေတာ႔ အမွန္ပင္။ ေမာင္ႏုိင္လင္း(ေကာလင္း)သည္ ကဗ်ာကုိ ခ်စ္သည္။ စကားေျပကုိ ခ်စ္သည္။ ထုိ႔ထက္ပုိေျပာရလွ်င္ စာေပခ်စ္စိတ္အျပည္႔ရွိသူတစ္ဦးျဖစ္သည္။ ယခု သူသည္ မမအလကၤာဟု အမည္ေပးထားသည္႔ အခ်စ္ကဗ်ာရွည္ သီးသန္႔ စာအုပ္ထြက္လာသည္။ 
          ျမန္မာကဗ်ာေလာကတြင္ ကဗ်ာရွည္ေတြ ေျမာက္ျမားစြာ ထြက္ရွိခဲ႔ေသာ္ အခ်စ္ကဗ်ာရွည္တစ္ပုဒ္တည္းအား သီးသန္႔စာအုပ္တစ္အုပ္အျဖစ္ ထြက္ရွိခဲ႔မႈ နည္းပါးသည္။ ကြ်န္ေတာ္မွတ္သားမိသေလာက္ ျမန္မာကဗ်ာေလာကတြင္ ဆရာ ေအာင္ခ်ိမ္႔၏ ဂႏၳ၀င္မမ သည္ အထင္ရွားဆုံးျဖစ္သည္။ ပထမအႀကိမ္ (၁၉၇၉၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ)၊ ဒုတိယအႀကိမ္ ဆရာ ဒဂုန္တာရာအမွာစာႏွင့္ (၁၉၉၃ ၾသဂုတ္လ) ေနာက္ထပ္အခ်စ္ကဗ်ာရွည္သီးသန္႔စာအုပ္မ်ားမွာ ဆရာေမာင္ေႏြထက္၏ ကမာၻတည္႔မယ္႔ ပန္းပြင့္လက္ေရး(၁၉၉၄၊ ဇန္န၀ါရီ)၊ ေမာင္သစ္ေ၀ (ျမင္းၿခံ)(၂၀၀၅၊ ဇူလုိင္) တုိ႔ျဖစ္ၿပီး ေနာက္ထပ္ ကြ်န္ေတာ္လက္လွမ္းမမီသည္႔ အခ်စ္ကဗ်ာရွည္စာအုပ္မ်ား ရွိႏုိင္ပါဦးမည္။ ဆရာ ေမာင္သစ္ေ၀(ျမင္းၿခံ)ငါ႔ရင္ကုိ မုန္တုိင္းဓါးနဲ႔ ငါ႔ရင္ကုိ မထုိးစုိက္လုိက္ပါနဲ႔ မိသံလြင္ႏွင့္ ဆရာေမာင္ေႏြထက္၏ ကမာၻတည္မဲ႕ပန္းပြင့္လက္ေရး အခ်စ္ကဗ်ာရွည္စာအုပ္ႏွစ္အုပ္မွာ ဖြဲ႔ႏြဲ႕ပုံ တူညီသည္။ စကားလုံးအားထုတ္မႈ၊ အသံေျပျပစ္စီးဆင္းမႈအားေကာင္းသည္။ ႏွစ္ဦးစလုံးက သူ႔ခ်စ္သူ၏ အလွဖြဲ႔၊ ခ်စ္ျခင္းကုိ ပုံေဖာ္သည္႔ စကားလုံးသုံးစြဲမႈ အားေကာင္းသည္။ ဆရာ ေအာင္ခ်ိမ္႔၏ ဂႏၳ၀င္မမႏွင့္ ေမာင္ႏုိင္လင္း( ေကာလင္း)၏ မမအလကၤာ အခ်စ္ကဗ်ာရွည္ႏွစ္ပုဒ္မွာ ခ်စ္သူကို ခ်စ္သည္႔ အေၾကာင္း ေျပာရင္း ေခတ္စနစ္ကုိ ပုံေဖာ္ထင္ဟပ္ျပသည္။ ျဖတ္သန္းေနရေသာ ေခတ္၏ လူေနမႈစရုိက္ကိုပါ တပါတည္း ဖြဲ႔ႏြဲ႔ျပ သြားသည္။ ကဗ်ာကုိ ဖတ္ေနရင္း ကဗ်ာထဲမွ လူေနမႈစရုိက္ေတြ ကဗ်ာဆရာျဖတ္သန္းေနရသည္႔ ေခတ္ကုိ ျမင္ေနရသည္။ ထုိ႔ျပင္ စကားလုံးက်စ္လစ္သည္။ နမိတ္ပုံအားေကာင္းသည္။ ဆရာေအာင္ခ်ိမ္႔ႏွင့္ ေမာင္ႏုိင္လင္း(ေကာလင္း)တုိ႔က ကဗ်ာေရးဟန္မွာ စကားေျပာေရးဟန္ကုိ အထူးအေလးထား ေရးဖြဲ႔ထားသည္။ ကဗ်ာေက်ာရုိးယူပုံႏွင့္ ကဗ်ာဇာတ္အိမ္ တည္ေဆာက္ပုံမွာ ဆရာ ေအာင္ခ်ိမ္႔ႏွင့္ ဆရာေမာင္ေႏြထက္က အနည္းငယ္ဆင္တူသည္။ ဆရာ ေအာင္ခ်ိမ္႔က မေျပာျဖစ္ လုိက္တဲ႔ ရည္းစားစကားျဖစ္ၿပီး ဆရာ ေမာင္ေႏြထက္က မေပးျဖစ္လုိက္ေသာ ရည္းစားစာတစ္ေစာင္ျဖစ္သည္။

` ဟုတ္ၿပီ
ဆူးအက္တူးေျမာင္းကိစၥ
၀ါးတားဂိတ္၊ ဆုိက္ပရပ္
ခင္ဗ်ားဘယ္လုိထင္မွတ္ပါသလဲ
ခပ္တည္တည္ေမးခြန္းထုတ္
ႏႈတ္ဆက္ၿပီးစကားစမယ္
ဟုတ္တယ္၊ ဒါေကာင္းတယ္´
`ဒါနဲ႔ပဲ မိနစ္ႏွစ္ဆယ္ေလာက္
လြန္ေျမာက္သြားပါၿပီ
စကားမေျပာျဖစ္ေသး
သူ႔ကုိယ္သင္းနံ႕ေလးေတာ႔ ေမႊးေနေသးတယ္´
(ေအာင္ခ်ိမ္႔-ဂႏၳ၀င္မမ)

`ဒီလုိနဲ႔
ဘ၀မွာ အေနၾကာ
ေပးခ်င္တဲ႔ စာေလးတစ္ေစာင္ကုိ
ႏွလုံးသားအိပ္ေထာင္ေလးထဲ ထည္႔
ေစာင့္စားရဲခဲ႔
ေမွ်ာ္လင္႔ရဲခဲ႔
တပ္မက္ရဲခဲ႔
ငါ႔ရင္ထဲက အခ်စ္စကား
မင္းၾကားႏိုင္မယ္႔ေန႔
ကမာၻၾကားေအာင္ ေအာ္မယ္ေဟ႔´
`ခ်စ္သူဖတ္ပါမွ
ေ၀ဒနာေတြ ေျပမယ္႔ ငါ
`အခ်စ္စာ´
ခုေတာ႔
တစ္ကမာၻျခားေနရတုန္း´
(ေမာင္ေႏြထက္- ကမာၻတည္မဲ႔ ပန္းပြင့္လက္ေရး)
          သူ႔ေခတ္နဲ႔သူ လူငယ္ပီပီ အခ်စ္ကုိဖြဲ႔ႏြဲ႔ခဲ႔ၾကသည္။ ေနာက္မ်ဳိးဆက္လူငယ္မ်ားသည္လည္း ခ်စ္ၾကပါဦးမည္။ ထုိအခ်စ္ကုိ ကဗ်ာေတြလည္း ဖြဲ႔ၾကပါဦးမည္။ ဆရာသစၥာနီ၏ ကုိယ္ေရးအက်ဥ္းထဲမွ စာသားတစ္ခုလုိ မေတာ္တဆ အသည္းကြဲရင္း ကဗ်ာဆရာျဖစ္လာမည္႔သူေတြလည္း ရွိႏုိင္ပါေသးသည္။ ႏူးညံ႔သိမ္႔ေမြ႔ေသာ ခ်စ္ျခင္းတရား၏ ဆြဲေဆာင္ သိမ္းသြင္းႏုိင္စြမ္းတြင္ လူတုိင္းကဗ်ာဆရာေတြ ျဖစ္ခဲ႔ၾကသည္။ ခ်စ္သူ႔ဆံႏြယ္သည္ ကဗ်ာ၊ ခ်စ္သူ႔ ဖိနပ္ေလး သည္ ကဗ်ာ၊ ခ်စ္သူ႔ထံမွ ျပဳတ္က်သြားေသာ ရင္ထုိးေလးသည္ ကဗ်ာ၊ ခ်စ္သူ႔လက္မွ လႊင္႔ပစ္လုိက္ေသာ စကၠဴစုတ္ ကေလးသည္ ကဗ်ာ။ အခ်စ္ႏွင့္ ထိေတြ႔ဖူးေသာသူမွန္သမွ် အရာရာသည္ ကဗ်ာဆန္ေနေလ႔ရွိသည္မွာ သဘာ၀ဟုပင္ ဆုိေလမလား။ ခ်စ္တတ္သူေတြအဖုိ႔ေတာ႔ ခ်စ္သူမ်က္ႏွာကုိ စိတ္ကူးႏွင့္ ပုံေဖာ္ေငးေမာေနရတာကုိက ကဗ်ာျဖစ္ေနေလ႔ရွိသည္။

` မင္းနဲ႔ပတ္သက္ရင္
မင္းဖတ္တဲ႔စာအုပ္ဟာ ငါျဖစ္တယ္
မင္းေသာက္တဲ႔ ေကာ္ဖီဟာ ငါျဖစ္တယ္
မင္းၾကည္႔တဲ႔ လေရာင္ဟာ ငါျဖစ္တယ္
မင္းေမႊးတဲ႔ စံပယ္ပန္းေလးဟာ ငါျဖစ္တယ္
မင္းနဲ႔ပတ္သက္ရင္
မင္းေထြးထုတ္လုိက္တဲ႔ ေနၾကာေစ႔ခြံေလးေတြကအစ
မင္းမႈတ္ထုတ္လုိက္တဲ႔ သက္ျပင္းေလးအဆုံး
ငါ ေရတြက္ေနခဲ႔တာေပါ႔´
(ေမာင္သစ္ေ၀(ျမင္းၿခံ)- မုန္တုိင္းဓါးနဲ႔ ငါ႔ရင္ကုိ မထုိးစုိက္လုိက္ပါနဲ႔ မိသံလြင္)

`မမ ေခါင္းေမာ႔လုိက္တဲ႔အခါ
ငါ႔ကမာၻထဲ အလင္းေတြ ၿပိဳတယ္
မမ မ်က္၀န္းေတြ ေ၀႔၀ဲလာတဲ႔အခါ
ငါ႔ရင္ထဲ ေတးသံစုံတယ္
မမ ေခါင္းငုံလုိက္တဲ႔အခါ
နဖူးေပၚ၀ဲက်လာတဲ႔ ဆံႏြယ္
ငါ႔အိပ္မက္ကုိ ၀ယ္သြားတဲ႔ ႏႈတ္ခမ္း
အလြမ္းဆုိတာလည္း ပန္းတစ္ပြင့္ပါပဲ´
(ေမာင္ႏုိင္လင္း(ေကာလင္း)- မမအလကၤာ)
         
အခ်စ္အေၾကာင္းေျပာသည္႔အခါ ေခတ္အေၾကာင္းကုိပါ ေျပာရသည္။ ယေန႔ေခတ္သည္ ေရွးယခင္တုန္းကလုိ သုံးႏွစ္သုံးမုိးေခတ္မဟုတ္ေတာ႔။ ကုိယ္႔ခ်စ္သူအိမ္အျပန္လမ္းမွာ စာေလးတစ္ေစာင္ေပးဖုိ႔ ထုိင္ေစာင့္ေနရသည္႔ ေခတ္ မဟုတ္ေတာ႔။ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္မွာ အလြမ္းသီခ်င္းဖြင့္ခုိင္းၿပီး အသည္းကြဲသည္႔ ေခတ္မဟုတ္ေတာ႔။ ေကာင္မေလး အိမ္ေရွ႕သြားကာ ေလွ်ာက္ျပန္သံေပး၊ ေျခေအး၀မ္းေရာင္၊ ဂစ္တာတေဒါင္ေဒါင္တီးသည္႔ ေခတ္မဟုတ္ေတာ႔။ ယခုေခတ္ သည္ အင္တာနက္ ထုိင္ ခ်က္တင္လုပ္ရင္း ရည္းစားျဖစ္သြားသည္႔ ေခတ္။ ရည္းစားစာကုိ အီးေမးလ္ ဂ်ီလ္ေတာ႔ႏွင့္ ပို႔သည္႔ေခတ္။ ကုိယ္တုိင္ ဂစ္တာတီး သီခ်င္းဆုိထားသည္႔ ဗြီဒီယုိဖုိင္ကုိ အြန္လိုင္းတင္က်ဴလုိ႔ရသည္႔ေခတ္။ ျမန္ႏႈန္းျမင့္ သြားေနသည္႔ ကမာၻႀကီးမွာ နည္းပညာတတ္ကြ်မ္းမႈသည္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္၏ အခ်စ္ကုိ ရရွိရန္အတြက္ မျဖစ္မေနတတ္ကြ်မ္းထားရမည္႔ အတတ္ပညာတစ္ခုအျဖစ္ေနရာယူလာသည္။ ဆရာေအာင္ခ်ိမ္႔၏ ဂႏၳ၀င္မမျဖတ္သန္းခဲ႔ရ သည္႔ ေခတ္ႏွင့္ ေမာင္ႏုိင္လင္း (ေကာလင္း)၏ မမအလကၤာျဖတ္သန္းခဲ႔ရသည္႔ ေခတ္ မတူႏုိင္ေပ။ ထုိ႔အတူ မမအလကၤာ ျဖတ္သန္းခဲ႔သည္႔ေခတ္ႏွင့္ ေနာက္လူငယ္မ်ိဳးဆက္တုိ႔၏ မမမ်ားျဖတ္သန္းရမည္႔ ေခတ္မတူႏုိင္ေပ။ ေခတ္သည္ အခ်စ္ အေပၚ တုိက္ရုိက္ သက္ေရာက္ ေနပါသလား။ ဘယ္လုိျဖစ္ျဖစ္ ဆရာေအာင္ခ်ိမ္႔ႏွင့္ ေမာင္ႏုိင္လင္း(ေကာလင္း)တုိ႔သည္ သူတုိ႔ထံ ရုိက္ခတ္ခံထားရသည္႔ ေခတ္ကုိ ႏွစ္ၿမိဳ႕ဟန္မရွိေပ။

`ဒီေကာင္က
ေလာကကုိမုန္းတီး
လူႀကီးမင္းမ်ားခင္ဗ်ာ
ထမင္းစားတုိင္း လူမျဖစ္ႏုိင္ပါ
သာမန္ေယဘုယ်လူမ်ား
အရုိးျဖဴေနပါၿပီ
ကမာၻႀကီးေျခာက္ေသြ႔ေနပါၿပီ
ယုံၾကည္သလုိေတာ႔ ေျပာဖူးတယ္
ဒါေပမယ္႔ ငါ႔ရင္ထဲမွာ
နိဗၺာန္ဘုံထက္ ျပည္႔စုံတဲ႔ ကမာၻရွိတယ္´
(ေအာင္ခ်ိမ္႔-ဂႏၳ၀င္မမ)

`အဘလုိ႔ေအာ္သံေတြ ေဖာင္းပြေနတဲ႔ေခတ္ထဲ
မမလုိ႔ ေခၚရတာ
ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ မဂၤလာပုိရွိိလြန္းခဲ႔ပါတယ္
တခါတေလေတာ႔လည္း
ေလာကႀကီးက ရယ္စရာသိပ္ေကာင္းတာပဲ
အလွဴတစ္ပဲ အခြင့္အေရးပိႆာမ်ားစြာ
ခရုိနီကမာၻတဲ႔ မမရယ္´
(ေမာင္ႏုိင္လင္း(ေကာလင္း)- မမအလကၤာ)

ဆရာ ေအာင္ခ်ိမ္႔က သူေခတ္တြင္ ဂီတနက္သန္ကုိေစာညိမ္းရဲ႕ `သစၥာ´ ကုိ ဆိုသည္။ ေမာင္ႏုိင္လင္း (ေကာလင္း)က သူ႔ေခတ္တြင္ အဲလက္စ္ရဲ႕ `မ မခ်စ္လုိ႔ မျဖစ္´ သီခ်င္းကုိဆုိသည္။ ဂႏၳ၀င္မမ က ပါတိတ္၊ အခ်ိတ္၊ ဇင္းမယ္ထဘီနဲ႔ အကၤ်ီအျဖဴ လက္စကခ်ည္း ၀တ္သည္႕ စစ္ႀကိဳေခတ္။ မမအလကၤာက ေခါင္းစည္းႀကိဳးအသစ္၊ ဆြယ္တာ ထည္လဲ၊ ၁/ယ ဆုိင္ကယ္၊ တန္ဖုိးျမင့္ဟမ္းဆက္ႏွင့္ စစ္ဗုိလ္ေခတ္။ ေခတ္ခ်င္းမတူေပမယ္႔ အသည္းကြဲတာ ခ်င္းတူသည္။

`တုိ္က္ပုံေတြ ဘာေတြ၀တ္လုိ႔
ေပါင္ဒါေတြ ဘာေတြ၀တ္လုိ႔
ေသေသ၀ပ္၀ပ္ေကာင္ေလးတစ္ယာက္နဲ႔ အခ်ဳိဖြဲ႔လုိ႔
ကုလားရုပ္ရွင္ထဲက
စုံတြဲရႈခင္းေလးႏွယ္
ၾကည္႔ရေကာင္းလွပါေပတယ္´
`ဤကမာၻေျမေလာက ၿငိမး္ခ်မ္းၾကပါေစ
လူသားအားလုံးအရႈံးဒုကၡကင္းပၾကပါေစ
ဟက္ဟက္ပက္ပက္
အသံထြက္ေအာင္ကုိ ရယ္ေမာမိတယ္´
(ေအာင္ခ်ိမ္႔-ဂႏၳ၀င္မမ)

` မမေရ
စိတ္လက္ၾကည္သာ
သြားလာလႈပ္ရွားေနပါေတာ႔
လြတ္လပ္ေပါ႔ပါးစြာ
နားေနရႊင္ျပပါေစေတာ႔´
`နတ္ဆုိးတစ္ေကာင္ရဲ႕
အလုိက္မသိ မယဥ္ေက်းမႈေတြဟာ
ပတၱျမားတစ္ပြင့္ရဲ႕
အဖုိးထုိက္ႀကီးျမတ္သန္႔စင္မႈေတြအတြက္
တည္ၿငိမ္အိေျႏၵရင့္က်က္မႈေတြအတြက္
ကုိယ္႔အိပ္မက္ကုိ ကုိယ္တုိ္င္ျပန္ရက္စက္လုိ္က္ပါၿပီ´
(ေမာင္ႏုိင္လင္း(ေကာလင္း)- မမအလကၤာ)
          ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ကေတာ႔ မမအလကၤာသည္ ဂႏၳ၀င္မမ ျဖစ္သည္။ ကမာၻတည္႔မဲ႔ ပန္းပြင့္လက္ေရးျဖစ္သည္။ မုန္တို္င္းဓါးႏွင့္ ငါ႔ရင္ကုိ မထုိးစုိက္လုိက္ပါနဲ႔ မိသံလြင္ျဖစ္သည္။ အသည္းကြဲေနသာလူငယ္တစ္ေယာက္၏ ျပင္းျပင္းရွရွေအာ္သံျဖစ္သည္။ ေမွ်ာ္လင့္ထားေသာ ဖန္ခြက္ေလးတစ္လုံး၏ က်ကြဲသံျဖစ္သည္။ ဗီသုိဘင္၏ မတီးရေသးေသာ ေတးသြားျဖစ္သည္။ ၿမိဳ႕မၿငိမ္း၏ ေပ်ာက္ဆုံးသြားေသာ သီခ်င္းျဖစ္သည္။ ညတစ္ည၏ တိတ္ဆိတ္ေသာ အလကၤာျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ပီပီသသ ရြတ္ဆုိမိလုိက္သည္။ အလကၤာ။ အလကၤာ။ အလကၤာ။ မမၾကားပါေစလုိ႔။

မင္းနဒီခ


No comments:

Post a Comment