Friday, April 19, 2013

အေဖ႔အေၾကာင္းေရးတဲ႔ ကဗ်ာ


အေဖ႔အေၾကာင္းေရးတဲ႔ ကဗ်ာ

အေဖ
ၾကယ္ပြင့္ေလးက ေငြလမင္းႀကီးကုိ ေမာ႔ၾကည႔္ေနလုိမ်ဳိး
အေဖ႔ကုိ ကြ်န္ေတာ္ေမာ႔ၾကည္႔ပါရေစ
အေမွာင္ထုကုိျဖတ္သန္းလာခဲ႔တဲ႔ ညဟာ
နံနက္ခင္းရဲ႕အ႐ုဏ္ဦးကုိ ေတာင့္တသလုိမ်ဳိး
အေဖ႔ကို ကြ်န္ေတာ္ေတာင့္တပါရေစ။

အေဖ
ကြ်န္ေတာ္က ရနံ႕ေတြ ေ၀ေနတဲ႔ ပန္းကေလးတစ္ပြင့္ဆုိရင္
အဲဒီပန္းကေလးရဲ႕ ႀကီးမားတုတ္ခုိင္ေသာပင္စည္ဟာ အေဖေပါ႔
ကြ်န္ေတာ္က လွလွပပကျပေနတဲ႔ ႐ုပ္ေသး႐ုပ္ေလးတစ္႐ုပ္ဆုိရင္
ကတၱီပါကန္႔လန္႔ကာထက္ကေန ႀကိဳးကုိင္ယိမ္းႏြဲ႕ေပးေနတာ အေဖေပါ႔
ကြ်န္ေတာ္က ေကာင္းကင္မွာ ၀ဲပ်ံေနတဲ႔ ေလတံခြန္ေလးတစ္ခ်ပ္ဆုိရင္
ေျမႀကီးေပၚကေန ပဲ႕ကုိင္ ထိန္းမတ္ေပးေနတဲ႕သူဟာ အေဖေပါ႕
လြမ္းပါတယ္ အေဖ။

ဘုရားပြဲေတာ္ေစ်းခင္းထဲကေန
အေဖ ပခုံးေခါင္းအုံးအိပ္ၿပီး ျပန္ခဲ႔ရတဲ႔ ညခ်မ္းေတြ
ေမာင္ဗမာစက္ဘီး ေဘာင္တန္းေလးမွာ ထုိင္တုိင္း
အေဖ႔ဘရိတ္အုပ္လုိ႕ လက္ညွပ္ခဲ႔ရတဲ႔ ညေနေတြ
အေမ႔နာမည္ ေမာ္ မပါေပမဲ႔
အေဖ ခဏခဏဆုိတတ္တဲ႔ ခ်စ္ရတဲ႔ ေမာ္ သီခ်င္းသံေလးေတြ
ရုိးရာျခင္းတစ္ေခတ္ဆန္း ေခတ္ဆန္းသန္း၀င္း ဆုိတဲ႔
ျခင္းမင္းသားကစားဟန္ေလးေတြ
အေဖနဲ႔ ခြ်တ္စြပ္တဲ႔ သား အေဖနဲ႔ စိတ္ဓါတ္တူတဲ႔သား လုိ႔
အေဖေျပာခဲ႔ဖူးတဲ႔ ငယ္ဘ၀ပုံရိပ္ေတြ။

ျပန္ေတြးတုိင္း လြမ္းမိပါတယ္ အေဖ
လူဆင္းရဲေပမဲ႔ ဂုဏ္မငယ္ေသခဲ႔ဘူး
ပစၥည္းဥစၥာ မၾကြယ္၀ေပမဲ႔ မသိမ္ငယ္ေစခဲ႔ဘူး
အေဖ ေလွ်ာက္တဲ႔ လမ္းဟာ ခေရာင္းလမ္းထက္ ၾကမ္းေပမဲ႔
အေဖတည္ေဆာက္တဲ႔ မိသားစုက ပန္းခင္းလမ္းမွာ ေလွ်ာက္ရတယ္
အေဖအတိတ္ဟာ ဒဏ္ရာ အနာတရေတြမ်ားခဲ႔ေပမဲ႔
အေဖအိပ္မက္ခဲ႔တဲ႔ မိသားစုဘ၀က ပ်ားရည္ အထပ္ထပ္ဆမ္းခဲ႔တယ္။

အေဖ
ဒီအခ်ိန္ဆို အေဖစုိက္ထားတဲ႕ သရက္ၿခံေလးမွာ
သရက္သီးေတြ အမွည္႔လြန္ေနၿပီလား
အေတာင္စုံလုိ႔ အျမင့္ပ်ံသြားတဲ႔ငွက္ကေလးေတြကုိ ေငးရင္း
တစ္ေယာက္တည္း က်ိတ္၀မ္းနည္းေနမလား
အေမ႔ပါးတစ္ျခမ္းက မ်က္ရည္စုိသနပ္ခါးကြက္ေလးကို တုိ႔ရင္း
အားေပးႏွစ္သိမ္႔ က်ီစယ္ေနမလား။

အေဖ
အေဖေလွ်ာက္ခဲ႔တဲ႔ လမ္းအတုိင္း
အေဖဆုိတဲ႔ ပခုံးကုိ ကြ်န္ေတာ္ထမ္းခြင့္ရေတာ႔မွ
အေဖ႔ကုိ ျပန္လြမ္းတတ္ခဲ႔တာ ၀န္ခံပါတယ္ အေဖ
အေဖ႔ လက္ေတြ သန္မာေနတုန္းပဲလား
ကြ်န္ေတာ္ဘာလုပ္လုပ္
မင္းေနာက္မွာ အေဖအၿမဲရွိတယ္ မွတ္ထားလုိ႕ဆုံးမတတ္တဲ႔ အေဖ
အေဖ႔အေတြးမွာ
ကြ်န္ေတာ္ အိမ္အၿမဲ ျပန္လာေနတယ္လို႔မ်ား ေတြးေနမလား
ကြ်န္ေတာ္႔ ေျခသံ ၾကားတာနဲ႔
ငါ႔သား ျပန္လာၿပီေဟ႔ လုိ႔ လွည္႔မၾကည္႔ဘဲ ေျပာလုိက္မွာလား။

ဟုတ္ပါတယ္ အေဖ
ရုိးျပတ္ေတာေတြျဖတ္ လယ္ကန္သင္းရုိးေတြ ျဖတ္
ေဟာဒီ ေျမနီလမ္းေလးအတုိင္း ကြ်န္ေတာ္ျပန္လာခဲ႔ၿပီ
အေဖဆီ ကြ်န္ေတာ္ျပန္လာခဲ႔ၿပီ
ကြ်န္ေတာ္ ျပန္လာခဲ႔ပါၿပီ အေဖ။        ။

မင္းနဒီခ

No comments:

Post a Comment